Zapach dla mężczyzny

1. Data: 2003-11-04 00:39:01

Temat: Zapach dla mężczyzny
Od: "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy polecicie Mi cos żeby ładnie pachnieć dla dziewczyny? Mam do tej pory G.
Armani Aqua di Gio i Mania? A cos alternatywnego? Cos słyszałem o 212 czy
cos? Czekam na porady od Pań :) Tanie perfumy u mnie nadal aktualne :)

1. Data: 2003-11-04 02:40:23

Temat: Re: Zapach dla mężczyzny
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Szulc" wrote:

> [...]
> Armani Aqua di Gio i Mania? A cos alternatywnego? Cos słyszałem o 212 czy
> cos? Czekam na porady od Pań :) Tanie perfumy u mnie nadal aktualne :)

Kenzo Homme i Allure Chanel - gdyby nie kultura osobista, normy
spoleczne i "zajetosc" rzucalabym sie w srodkach transportu publicznego
na pachnacych nimi mezczyzn ;-)))Poki co jestem grzeczna, a obydwa
zapachy kupilam swojemu OM :-))

Z lzejszych i sportowszych;) - Biotherm, nazwy nie pomne, ale w
przezroczystej niebieskiej :-)

A, i Body Kouros - mniam oficjalne :-))

Zdecydowane NIE dla Egoiste z Chanel - jakis taki dziwny i bez wyrazu,
to samo mysle o Basali, z Shiseido bodajze.

Pozdrawiam,

Tib

---

http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg
|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Tlen katka25 : GG 41717 :-

1. Data: 2003-11-04 10:05:28

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Armani Aqua di Gio i Mania? A cos alternatywnego? Cos słyszałem o 212 czy
> cos? Czekam na porady od Pań :) Tanie perfumy u mnie nadal aktualne :)

dla mnie najnowszy zapach Lauder INTUITION
cooooodowne, i mniamusne
pozdr Hesia

1. Data: 2003-11-04 10:48:23

Od: "BN HEDONIST" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy polecicie Mi cos żeby ładnie pachnieć dla dziewczyny?

Kotek, idz do perfumerii, powachaj i se wybierz! Nie obawiaj sie
sprzedawczyn - one tylko wygladaja groznie...
adaś

1. Data: 2003-11-04 10:57:17

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Nov 2003 01:39:01 +0100, Łukasz Szulc wrote:

> [...]
> Armani Aqua di Gio i Mania? A cos alternatywnego? Cos słyszałem o 212 czy
> cos? Czekam na porady od Pań :) Tanie perfumy u mnie nadal aktualne :)

Meski zapach Zegny, ktory sie i w Polsce pojawil... r e w e l a c j a !
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-11-04 11:10:22

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy polecicie Mi cos żeby ładnie pachnieć dla dziewczyny?

Zawsze mnie zadziwia, dlaczego mezczyzna mysli, ze jesli jakis zapach podoba
sie kobietom i on tym zapachem sie wypachni, to tez bedzie pod wzgledem
zapachu podobal sie kobietom. Ja Ci moge polecic Fahrenheita, ale o ile na
moim mezu pachnie przepieknie, o tyle na Tobie moze po prostu smierdziec.
Moze nie az tak drastycznie, ale przeciez kazda skora jest inna. Nigdy dany
zapach nie pachnie identycznie na dwoch roznych osobach. Np. na mnie
fatalnie wypadaja zapachy Avonu (te swieze) natomiast mojej tesciowej jest w
nich bardzo "do twarzy". Ten sam zapach. I to niby z tych, ktore maja sie
podobac mezczyznom. Naprawde nie ma reguly. Idz do perfumerii, sprawdz i
wybierz taki zapach, w ktorym najlepiej sie czujesz, ktory najlepiej oddaje
Twoja osobowosc. Zaloze sie, ze bedziesz ladnie "w nim" pachnial. Mi wybor
ulubionego zapachu zajal koszmarnie dlugo czasu,a le wybralam takie dwa, do
ktorych nie mam zadnych ale. I moj maz powiedzial, ze najlepiej na mnie
pachna. Dla odmiany te same zapachy na mojej siostrze prezentuja sie
kiepsko. Ale juz sie chyba powtarzam.

>Tanie perfumy u mnie nadal aktualne :)

A to takie post scriptum, tak? Jakos nie moge oprzec sie wrazeniu, ze
postawiony problem byl do tej koncowki pretekstem. Jesli sie myle - to
przepraszam.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-04 11:10:26

Od: "BN HEDONIST" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

A Ty co masz fajnego? Wyzbylas sie agresji od czasu, kiedy Cie ostatnio
widzialem?
Pozdrawiam.
adam

1. Data: 2003-11-04 11:11:04

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Nov 2003 03:40:23 +0100, Tib <c...@a...pl> wrote:
:
: Zdecydowane NIE dla Egoiste z Chanel - jakis taki dziwny i bez wyrazu,
: to samo mysle o Basali, z Shiseido bodajze.

oo przepraszam. nie dam nic zlego powiedziec o Basali :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-04 11:24:44

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Nov 2003 11:48:23 +0100, BN HEDONIST <a...@w...pl> wrote:
:
[...]

teraz wiemy, czego boja sie mezczyzni - sprzedawczyn w perfumeriach :))

kasica

1. Data: 2003-11-04 11:25:53

Od: "BN HEDONIST" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moim mezu pachnie przepieknie, o tyle na Tobie moze po prostu smierdziec.

Subtelna niczym... kobieta...

Idz do perfumerii, sprawdz i
> wybierz taki zapach, w ktorym najlepiej sie czujesz, ktory najlepiej
oddaje
> Twoja osobowosc.

Ulotna ta Twoja osobowosc...

adam