Zapach dloni a rekawiczki?

1. Data: 2004-12-20 18:53:25

Temat: Zapach dloni a rekawiczki?
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

(Pytanie nie 100% urodowe, raczej skrzyzowanie urody z moda...)

Juz drugi sezon chodze w skorkowych rekawiczkach (cienka cieleca skorka,
bez ocieplenia). Sa sliczne i wygodne, ale maja jedna wade: caly czas
pachna skora - i ten zapach zostaje mi potem na dloniach do nastepnego
mycia.

Poniewaz nie zawsze moge zaraz po zdjeciu rekawiczek leciec do lazienki,
czy jest jakis sposob na zwalczenie tego zapachu?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-12-20 19:03:28

Temat: Re: Zapach dloni a rekawiczki?
Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Poniewaz nie zawsze moge zaraz po zdjeciu rekawiczek leciec do lazienki,
> czy jest jakis sposob na zwalczenie tego zapachu?

mozesz brac wode termalna i nia psikac dlonie:),ewentualnie przecierac
tonikiem,albo smarowac kremem. Nie sadze zeby byl jakis super-babciny sposob
na to,sama mam ten problem, gdy zakladam swoje skorzane;),ale z moich dloni
dosc szybko wietrzeje ten zapach. (chociaz pokonal nawet angela).

H&M (Kraków, M1)
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-12-20)
samodzielne farbowanie wlosow
test
warkocz