Re: Zapach faceta

From: Iza <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zapach faceta
Date: Fri, 4 Dec 2009 01:47:41 -0800 (PST)
<hf9c77$n97$1@inews.gazeta.pl> <1...@4...net>
<d...@m...googlegroups.com>
<t18q40xbtfa5.eoockljllefr$.dlg@40tude.net>
<hf9drc$vj0$6@node2.news.atman.pl>
<1bc7ms7ctno0$.rz4jrt1pnhso.dlg@40tude.net>
<hf9efv$vj0$9@node2.news.atman.pl>
<a...@4...net>
<hf9gr2$vj0$15@node2.news.atman.pl>
<104gdabckx4y0$.1048992qvz7i.dlg@40tude.net>
<hf9ii7$vj0$22@node2.news.atman.pl>
<hf9n6f$r1o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<19fb8v0jrtxes.desk42rk4ftr$.dlg@40tude.net>
<a...@g...googlegroups.com>
<hfah8k$19n$1@inews.gazeta.pl>
<4...@l...googlegroups.com>
<hfakbr$bu7$1@inews.gazeta.pl>

On 4 Gru, 10:22, Sender <m...@k...pl> wrote:

> O ho ho! To ci nasz Biedronka się odchamiła.
> Ktoby pomyślał, że takich wytrawnych amatorów mają wśród klienteli swej.
> Co prawda brzmiałaś troszkę jakby po aperitifie, ale to pewnie wada
> wymowy nałożyła się na bulgot po tym jakże znamienitym trunku. No nic,
> grunt, że przeszło.
> Co do mojej skromnej osoby, to masz racje, rzeczywiście nie biorę wina
> do ust z gwinta. Coś tam słyszałem, że kiedyś we wczesnych latach były
> jakieś próby bratania się szlachty z chamstwem pod sklepem nocnym, ale
> nic nie pamiętam więc się nie wstydzę.
> [...]

Wino nie było z Biedronki, niemniej istotnie wyposażam się w niej
w wybrane produkty. Ot np papier toaletowy "Melodia" pachnący i
delikatny - stosowny do mojej mniej szlachetnej strony ;)
Co ponadto....
Wady wymowy nie posiadam ...stety, ale za to nie trawie typowej dla
niektórych herrrrrrr (bulgoczące)
Nie...nie...nie - po prostu drażni moje wrażliwe uszy ;) (z całym
szacunkiem dla herrr- aczów)
Powiadasz, ty szlachta... hę...hę...hę aś mnie rozbawił Darling lol
Co do rymów ...dla ciebie wszystko:

Mój padalec ...jest jak zakalec
Mój megaloman ...to również mitoman
Mój mizogin ...anty "vagin"
Mój minog ...i tu brak mi rymu ...ale wiesz nie wszystko w zyciu
musisz/będziesz mieć ;)
___
Izapozdrawiamzlociscie