Zapach spalenizny - pomocy!!

1. Data: 2003-12-12 16:51:11

Temat: Zapach spalenizny - pomocy!!
Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dawno nie spalilam tak jedzenia, jak dzis. Cala kuchnia w dymie,
smrod, ze tez juz nie wspomne o garnku.
Zagapienie sie mialo miejsce 4 godziny temu, a ja wciaz nie moge wejsc do
kuchni. Okna dawno byly otwarte (niestety nie mam okna w kuchni), wciaz
pala sie jakies swieczki, rozstawilam pare talezykow z soda oczyszczajaca,
ktora tez pochlania zapachy, skutki spalenizny juz dawno opuscily dom. Co
jeszcze moge zrobic?
Z gory dziekuje wszystkim za pomocne rady
Kasia

1. Data: 2003-12-12 16:58:19

Temat: Re: Zapach spalenizny - pomocy!!
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> napisał w
wiadomości news:brcrkq$81k$1@news.onet.pl...
> skutki spalenizny juz dawno opuscily dom. Co
> jeszcze moge zrobic?

Wszystkie tkaniny (firanki zasłonki) uprać. To one trzymają zapach... BTW
Możesz czuć zapach od siebie - włosy doskonale wchłaniają dym, więc weź
prysznic przebierz się w czyste ubranie i dopiero wąchaj mieszkanie
ponownie.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-12-12 17:05:07

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> Wszystkie tkaniny (firanki zasłonki) uprać.

Nie mam okien, wiec i firanek nie ma w kuchni ;-)

> To one trzymają zapach...

Obrusa tez nie mam, bo Szymek (22 mies) mialby z tym swietna zabawe ;-)

> BTW Możesz czuć zapach od siebie - włosy doskonale wchłaniają dym,
> więc weź prysznic przebierz się w czyste ubranie i dopiero wąchaj
> mieszkanie ponownie.

Zapach czuje dopiero po wejsciu do kuchni, nie czuje w innych
pomieszczeniach.
Szlag by to trafil, dopiero co wyszorowalam calutka kuchnie na swieta :-(
Kasia

1. Data: 2003-12-12 18:40:56

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> wrote in message
ach czuje dopiero po wejsciu do kuchni, nie czuje w innych
> pomieszczeniach.
> Szlag by to trafil, dopiero co wyszorowalam calutka kuchnie na swieta :-(
> Kasia

na patelnie wsypac troche kawy i uprazyc ,bedzie pachniało kawa moze byc
zbozowa kawa....
powodzenia i pozdrawiam arielka

1. Data: 2003-12-12 19:35:19

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

arielka wrote:

> na patelnie wsypac troche kawy i uprazyc ,bedzie pachniało kawa
> moze byc zbozowa kawa....

Dzieki, zaraz sprobuje. Juz mialam nawet ocet gotowac, zawsze to inny
zapach ;-)
Swoja droga zapach spalenizny juz nie jest taki silny, nie ma to jak czas
;-)
Dzieki jeszcze raz, i dziekuje tez Asi D za jej rady.
Kasia

kluski francuskie-prosze o przepis
Jak stopic 0,5 kg karmelu..?Help
tort kanapkowy, jakie masy?