Zapachy :-))

1. Data: 2002-07-20 18:01:11

Temat: Zapachy :-))
Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę zadać Wam małe pytanko? :-)

Jakich zapachów używacie (perfumy, wody) i jakie są Wasze ulubione? Czy
trzymacie się "od lat" tego samego zapachu, czy też uzywacie różnych, w
zależności od nastroju, okazji itp. Ja należę do tej drugiej grupy i gdyby
finanse mi na to pozwoliły, to miałabym chyba całą perfumerię w domu ;-))
Ostatnio szaleję na punkcie "Allure" Chanel i "Emporio" Armaniego, ale to
mały wycinek moich ulubionych zapachów (kiedyś uwielbiałam "Envy" Gucciego,
"Pleasures" Estee Lauder i "Chanel No 5" )

Nixe

1. Data: 2002-07-20 18:08:47

Temat: Re: Zapachy :-))
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mogę zadać Wam małe pytanko? :-)
>
> Jakich zapachów używacie (perfumy, wody) i jakie są Wasze ulubione?

moje ulubione, ktore uzywam to
firmy Givenchy Hot counture, Organza,
Estee Lauder, Intuition
i moj najulubienszy Miracle, Lancome:-))
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-20 18:14:11

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na punkcie zapachow to mam kompletnego fiola - uzywam roznych w
zaleznosci od nastroju i widzimisie. mam ich b. duzo, ale to lata
zbierania:) z zapachami kojarza mi sie mile chwile i np. jak czeka
mnie ciezki dzien w pracy, to psikam sie "duande" jesus del pozo -
"pamiatki" z cudownego tygodnia na majorce. w zeszlym roku bralam slub
i wybralam na te okolicznosc limitowana edycje diora o wymownej nazwie
"forever and ever".
ulubionych zapachow mam mnostwo np. "she" armaniego, "oui" lancome,
"remember me" diora, "anais anais" cacharela, "in love again" YSL i
duzo duzo innych:)

generalnie lubie swieze, ogorkowo-cytrusowe oraz kwiatowe wody, ale te
ciezsze te lubie, choc ich uzywam raczej na zime np. "paris" YSL czy
soni rykiel. nie lubie zapachow orientalnych. sa dla mnie zbyt
duszace.

1. Data: 2002-07-20 18:19:37

Od: "marta " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też mam prawdziwą jazdę na zapachy:-)) ale mam swoje ukochane, to
Hypnotic Poison Diora, oprócz tego lubię bardzo Kenzo Jungle, Lagunę Dali,
Eden Cacharel, In Love Again YSL (niestety nie do dostania:((
teraz korci mnie Pampelune z serii Aqua Allegoria, albo Herba Fresca z tej
samej seri Guerlaina...nie mogę się zdecydować, może Wy pomożecie? co
sądzicie o tych zapachach??

1. Data: 2002-07-20 18:29:28

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>In Love Again YSL (niestety nie do dostania:((

jak ty lub z twoich znajomych bedzie przypadkiem jechal na wakacje
przez frankfurkt, to niech sie rozejrzy w tamtejszej strefie
wolnoclowej na lotnisku - podobno tam jeszcze byl widziany ten
zapach:)

a swoja droga jak jest sens robienia limitowanych edycji tak udanych
zapachow??? przeciez "in love again" sie rozszedl jak swieze buleczki
i mysle, ze nadal by byl kupowany, do dzis wiele moich kolezanek go
wspomina z rozrzewnieniem. oni powinni wycofywac zapachy, na ktore nie
ma zainteresowania, a nie wypuszczac hity, ktore blyskawicznie i
bezpowrotnie znikaja ze sklepow...

1. Data: 2002-07-20 18:45:56

Od: "marta " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czasami można się załapać na buteleczkę In love again przez internet, jedna
z forumowiczek napisała, ze znalazła ten zapach na jakiejś ukraińskiej czy
rosyjskiej stronie i kosztował po przeliczeniu jakieś 600pln, nie skusiła
się:)
na amerykańskiej stronie www.beautifulperfumes.com też jest wymieniony ten
zapach, niestety jest " Temporary Unavailable" śledzę go już od grudnia:-)

ps.a co myślisz o Aqua Allegoria??

1. Data: 2002-07-20 18:48:08

Od: "damona" <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja raczej nie wykupuje polowy perfumerii, bo jestem dosyc wybredna jesli
chodzi o zapachy. przypadkiem odrylam XS Paco Rabanne wieki po tym jak byly
na topie, ale uwazam, ze sa "moje".
Aktualnie moimi nr 1 jest Zen Shiseido, ktorymi moge psikac sie co 10min.
Do moich wybranych naleza tez: 212 Carolina Herera i Calvin Klein (prawie
wszystkie oprocz unisexowych)i Emporio Armaniego.

1. Data: 2002-07-20 19:00:01

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasami można się załapać na buteleczkę In love again przez internet

to nie zaprzestawaj szukania, jak tak znalazlam dlugo poszukiwany
zapach diora - przepiekny "remember me" ktory wypuscili na
zeszloroczne walentynki. zapach byskawicznie sie skonczyl, wypytywalam
o niego wszedzie, bedac w paryzu popedzilam do firmowego sklepu diora
i tak tez nie mieli. b. zawiedziona bedac juz w domu, poszukalam w
internecie i oto rezultat: http://www.pedet.com.pl/70?NX=17

juz je mam:)))

1. Data: 2002-07-20 19:53:35

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@p...onet.pl> wrote in message news:ahc8f6$rra$1@news.onet.pl...
> Mogę zadać Wam małe pytanko? :-)
>
> Jakich zapachów używacie (perfumy, wody) i jakie są Wasze ulubione? Czy
> trzymacie się "od lat" tego samego zapachu, czy też uzywacie różnych, w
> zależności od nastroju, okazji itp.

U mnie na półce stoją na razie trzy: Kenzo Jungle, Dolce Vita Diora i Cerruti 1881.
Pierwszy z wymienionych kiedyś starsznie mi się podobał, ale teraz trochę
mnie dusi, więc używam rzadko. Drugi trochę odbiega od moich gustów
zapachowych (dostałam od teściowej), ale też od czasu do czasu lubię uzyć.
Natomiast ostatni jest dla mnie absolutnym hitem. Po prostu mnie upaja i mojego męża,
od którego zresztą te perfumy dostałam również. A dziś byłam u koleżanki
i jeszcze czuję jej Chanell nr 5, na który choruje od jakiegos czasu.
Marcin mi powiedział, że jak pójdę do pracy, to mi pozwoli sobie kupić ;-)))

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-07-20 20:04:48

Od: "ewa" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakich zapachów używacie (perfumy, wody) i jakie są Wasze ulubione?
A ja jestem wierna Gucciemu o nazwie "Envy" od jakiś czterech lat....
Już kilka razy chciałam go zmienić, ale nie znalazłam nic w czym bym się tak
"zakochała"....

pozdr. ewa

sposób na super biust
Czy jest tu ktos z Avonu?