Re: Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?

Data: 2019-03-26 20:08:36
Temat: Re: Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2019-03-26 11:05, Trybun wrote:

> Czyli co konkretnie zmienia?  "Dziedziczność" czego? - nawet wskazanie
> bezpośredniego przodka człowieka nie zmieni faktu że jesteśmy ciemni jak
> przysłowiowa tabaka.

Chodzi o to, że 'ktoś', (ONI), powstrzymuje celowo rozwój Nauki.
/a sami (ONI), prowadzą, już od 200 lat, tajne badania, w tym zakresie :-O

'Brak_dziedziczności', - współczesna genetyka wymiękła całkowicie, w tym
zakresie.

https://youtu.be/hoUetu2sdkc?t=1110
Obejrzyj 50 [s] a będziesz wiedział o co chodzi?