Re: Zapomnienie si

Data: 2008-04-07 17:09:59
Temat: Re: Zapomnienie si
Od: Ikselka <i...@w...pl>

Dnia Mon, 7 Apr 2008 18:43:18 +0200, Ndziorl napisał(a):

> Zwróć uwagę, że zdanie "każdemu wg potrzeb" zakłada istnienie jakiejś
> "siły rozdzielczej". A to, przynajmniej moim zdaniem, nie jest wcale
> piękne - wprost przeciwnie.

Od początku, odkąd zabrałąm tu głos, zwracałam na to uwagę - nie czytałeś
dokładnie być może :-)
I właśnie w tym punkcie idea była słaba - dlatego podzieliła los innych
utopii. Socjalizm wypełnił tę lukę - siłą rozdzielczą stali się Lepsi.
Czytałeś "Folwark zwierzęcy" Orwella? Jeśli nie, to koniecznie przeczytaj.
Powiedzenie "Teraz my!" zyskuje po jego przeczytaniu na wyrazistości ;-P