Zapotrzebowanie energetyczne

1. Data: 2004-12-03 09:35:47

Temat: Zapotrzebowanie energetyczne
Od: "leoen" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Załóżmy, że spożywam 1500 kcal dziennie i tyleż mój organizm spala. Bilans
dzienny powiedzmy wychodzi na zero. Jaka będzie różnica, gdy zjem tą wartość
energetyczną z udziałem &#8222;złych&#8221; węglowodanów (wysokie IG,
wysokoprzetworzone
itd) a jaka jeśli z udziałem tych &#8222;dobrych&#8221;. Czy istnieje wtedy możliwość

odkładania zapasów przez organizm?

pozdrawiam

leoen

2. Data: 2004-12-06 08:26:11

Temat: Re: Zapotrzebowanie energetyczne
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leoen" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wysokoprzetworzone
> itd) a jaka jeśli z udziałem tych &#8222;dobrych&#8221;. Czy istnieje

to jest bardzo dobre pytanie dla wyznawców mitu kalorii.niestety nie wiem
jak sobie z nim poradzą :)))

3. Data: 2004-12-06 19:34:31

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wtedy możliwość
>>

> to jest bardzo dobre pytanie dla wyznawców mitu kalorii.niestety nie wiem

Nie możliwe. Daj sobie radę z tematem, nie czekaj. Może podpowiem: dr. Petr
Fort?!

4. Data: 2004-12-06 20:16:44

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie możliwe. Daj sobie radę z tematem, nie czekaj. Może podpowiem: dr.
Petr
> Fort?!

nie chce dreczyc twojego WIEDZĄCEGO umysłu, ale napisze tylko : Newburgh i
Johnston

a ty juz sobie doczytasz temat

5. Data: 2004-12-06 20:55:55

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> nie chce dreczyc twojego WIEDZĄCEGO umysłu, ale napisze tylko : Newburgh i
> Johnston
>
> a ty juz sobie doczytasz temat

P. Petr Fort zajmuje się dietetyką i fizjologią sportu wyczynowego. Jest
doradcą żywieniowym dla pisma: " Kulturystyka i fitness" i nie tylko.
Wypowiadałeś się w tematach typu fitness, sądziłem, że znasz tego autora.
Pojęcie "wiedza", rozumiemy zapewne podobnie...

6. Data: 2004-12-06 21:59:55

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wypowiadałeś się w tematach typu fitness, sądziłem, że znasz tego autora.
> Pojęcie "wiedza", rozumiemy zapewne podobnie...

teraz piszemy o zapotrzebowaniu energetycznym,o micie kalorii .rozumiem ,że
kupiłes kolorową gazete dla pakerów i chwalisz sie tym na wszystkich forach

http://glinki.com/?l=qxsdcg

7. Data: 2004-12-06 22:14:06

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz piszemy o zapotrzebowaniu energetycznym,o micie kalorii .rozumiem
> ,że
> kupiłes kolorową gazete dla pakerów i chwalisz sie tym na wszystkich
> forach

Nie.

8. Data: 2004-12-07 09:46:12

Od: "leoen" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacekplacek <j...@a...pl> napisał(a):

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie.

Panowie a macie coś konkretnego do napisania ? ;-P
Nie jestem bynajmniej wyznawcą mitu kalorii. Jem generalnie zgodnie ze
sztuką MM, 2 lata temu spory ubytek wagi i do dnia dzisiejszego utrzymuję
prawidłową. Oczywiście rygorystycznie nie trzymam się wytycznych, jem
zbilansowane posiłki i od czasu do czasu pozwalam sobie zjeść sobie coś
bardzo niedozwolonego, jak węgiel o bardzo wysokim IG. Efektów negatywnych
brak, jem tylko i wyłącznie do syta, a nie do ostatniego kęsa, więc
zastanawiam się, czy przypadkiem nie jest tak, że w moim przypadku bilans
energetyczny wychodzi na zero i dzięki temu nie przybieram na wadze.
I jeszcze jedno: na pewno macie znajomych, którzy spożywają niezdrowe
produkty (zgodnie z moją sztuką węgle o wysokim IG). Ja również takich mam.
Zauważyłem, że ci co robią to z umiarem zachowują doskonałe sylwetki. Mogę
się mylić, ale to by też oznaczało, że pokrywą dzienny bilans
zapotrzebowania energetycznego.
No, chyba to nie jest to mit kalorii, jak się spożywa 3000 kcal dziennie w
postaci trudnych do zgubienia później cukrów;) Jeśli moje rozważania
teoretyczne idą w złym kierunku to proszę oświećcie mnie:)

leoen

9. Data: 2004-12-07 13:47:28

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leoen" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

Faktycznie, dialog bez sensu... Ale na temat. Warto poczytać innych
autorów, zastanowić się, dokąd to nasze odżywianie zmierza. Jestem
"przewrażliwiony" na diety niskowęglowodanowe, więc zapewne myślę i czytam w
sposób wybiórczy. Powołałem się na p. Petra Forta, z tzw. "kolorowej
gazety", ponieważ ma coś do powiedzenia. Tak na marginesie: ciekawe kiedy
inne "kolorowe pisma", typu "Optymalni", czy "Optymalnik" zamieszczą na
okładce zdjęcie np. p. Kamili Porczyk (dieta Atkinsa), zamiast (Optymalnik)
jakiegoś grubawego gościa, lubiącego kurpulentne niewiasty?

10. Data: 2004-12-07 16:36:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie.

nie ,nie kupiłeś ?czy nie nie rozmawiamyo zapotrzebowaniu kalorycznym i
micie kalorii?

Moja dieta part ... :)
[SPAM] Swieta - prezenty i te sprawy :)
hmm czy mozna tak