Zapoznajmy się z ciekawym efektem...

21. Data: 2016-06-13 10:38:54

Temat: Re: Zapoznajmy się z ciekawym efektem...
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-11 o 10:24, Przemysław Dębski pisze:

> Zażółcony, na atman i icm nie ma Twoich postów, to gdzie są ?
>
> Dębska

Korzystam z jakiegoś totalnie egzotycznego nntp.aioe.org.
Jak możecie coś lepszego polecić byłoby miło, ja się
jakiś czas temu poddałem ...

22. Data: 2016-06-15 18:00:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-10 19:22, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Zechcesz to rozwinąć?
> Czym dla Ciebie jest zatem abiektywne poczucie humoru?

Umięjętność dostrzegania humoru w róznej jego formie w różnych aspektach
rzeczywistości.

> To mierzenie IQ i EQ to też jest "ciekawy" temat... :-))

Tak.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Re: Atmosfera zastraszania w TK
Re: Atmosfera zastraszania w TK
Re: Atmosfera zastraszania w TKj/`pu
Stan umysłów c.d.