Zapraszam na Mazury

1. Data: 2002-06-07 15:22:52

Temat: Re: Zapraszam na Mazury
Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jun 2002 12:38:58 +0200, podpisując się jako "priv"

>http://www.mikolajki.pl/reklama5.htm

Serdecznie dziekujemy za zdeko spamiarskie zaproszenie :)
I korzystajac z tego ze off topiczymy:

No i tak do przemyślenia:
1. strona byłaby czytelniejsza gdyby zastosowano jedną góra dwie
czcionki a nie więcej
2.napisy na linkach nieczytelne
3. fruwajacy napis Mikolajki - traca z lekka lamerstwem
4. kolry na stronie kalendarz - sa delikatnie mowiac nieciekawe
5. na kolejnych podstronach jeszcze inne czcionki - wypadaloby jakos
ograniczyc ilosc tych szalenstw. No i zdecydowac sie na przewodni
kolor fontu np. czarny - anie az niebieski, raz szary, potem czarny -
paskudztwo
6. litery w tabelkach sa za male - zwiekszcie fonty - bedzie to
bardziej czytelne

ogolnie - informacje ciekawe, oprawa kiepska.
to tyle co sobie ponarzekalam.
Nastepnym razem jak ktos spamersko rzuca linki to niech przynajmniej
strona bedzie dobra.

Marzena wybredna

2. Data: 2002-06-07 16:06:28

Od: Bischoop <B...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule priv wyklawiaturzyl(a):

> http://www.mikolajki.pl/reklama5.htm

Jejku to SPAM, a ja tak niecierpie SPAMU, w dodatku NTG
*PLONK*

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

3. Data: 2002-06-07 19:46:36

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Marzena Fenert <m...@f...net>,
odpisuję zatem co następuje:

> [...]
| 1.
| 6.
| Nastepnym razem jak ktos spamersko rzuca linki to niech

A miałem Ci dać adres stronki :-)P Hehehe :-))))))

| Marzena wybredna

Chyba w(yb)redna :-)))

Lekko wydziczały po długiej nieobecności
(do trzech razy sztuka - dwa razy już odpisywałem, ale spogladałem
na daty wątków... i rezygnowałem :-))
didziak :-)

4. Data: 2002-06-07 19:54:17

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jun 2002 21:46:36 +0200, podpisując się jako "didziak"
<d...@g...pl>, napisałeś (aś) :

>A miałem Ci dać adres stronki :-)P Hehehe :-))))))

Juz jednej mi dales - obejrzala z wielkim zainteresowaniem i podobala
mi sie do tego stopnia, ze nie bylo sie do czego przyczepic :)
Chce wiecej takich ladnych i dopracownych stronek :)

>Chyba w(yb)redna :-)))

I Ty Brutusie? ;))))

Marzena

5. Data: 2002-06-07 22:12:44

Temat: Zapraszam na Mazury
Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac, ze dalej off-topicze, donosze, iż zainteresowalo mnie co
kryje się pod adresami z kolejnymi (i poprzednimi) numerami, czyli
reklama 4, 3 itp.... :-)

Pomijajac fakt, iż to dalej spam... można sobie cos wybrac :-)

A.

6. Data: 2002-06-08 09:49:26

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jun 2002 00:12:44 +0200 , podpisując się jako Artur
<a...@j...net>, napisałeś (aś) :

>Korzystajac, ze dalej off-topicze, donosze, iż zainteresowalo mnie co
>kryje się pod adresami z kolejnymi (i poprzednimi) numerami, czyli
>reklama 4, 3 itp.... :-)

No ten spod numerka 4 czyli Berecki przynajmniej gustownie zrobiony :)
--
Ta co się czepia :))))

7. Data: 2002-06-08 10:38:58

Od: "priv" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mikolajki.pl/reklama5.htm

8. Data: 2002-06-10 08:36:27

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał w wiadomości

Wymięknij już, bo nudzisz
m.

9. Data: 2002-06-10 09:53:44

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jun 2002 10:36:27 +0200, podpisując się jako "Mikrus"
<n...@g...pl>, napisałeś (aś) :

>Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał w wiadomości
>
>Wymięknij już, bo nudzisz

Też CIę uwielbiam szalenie :)
Czy mogę zwiedzic Two KF? Czy też nie umiesz go obslugiwać?

Szacuneczek :)))))))))))))))))

10. Data: 2002-06-10 11:10:19

Temat: PNMSP Odp: Zapraszam na Mazury
Od: "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Fenert <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m...@4...com..
.

> Też CIę uwielbiam szalenie :)
> Czy mogę zwiedzic Two KF? Czy też nie umiesz go obslugiwać?
>
> Szacuneczek :)))))))))))))))))

Marzenko, ROTFL.
dzieki za poprawienie humorku :-)

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

Re: żal
Do tych, którzy wyjechali
Ustalanie reguł