Zapraszam na moją stronę

21. Data: 2003-07-03 17:03:44

Temat: Re: Zapraszam na moją stronę
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:be1n1v$qpi$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przeczytaj posty z ocenami i zobacz jak mało w nich oceny stronki.

Prosiłem o definicję realności oceny a nie jej ilości.

puchaty

22. Data: 2003-07-03 19:36:48

Od: Małgorzata Majkowska <m_majkowska@w_kosmos.galaktyka.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako Kitencjusz, drżącą z emocji ręką skreśliła te oto
słowa:

> Co do samej estetyki, czy jak kto woli - jej braku w mojej witrynie -
> pierwszy przyznaję, że nie wyszła tak, jak zamierzałem, ale jestem naprawdę
> BARDZO młodym twórcą (przynajmniej jeżeli chodzi o staż tfurczy) i to są
> moje pierwsze, nieśmiałe próby.

Strona pod względem merytorycznym jest bardzo ciepła. Widać, że włożyłeś w
nią dużo serca! Natomiast główne wady Twojej witryny dotyczą grafiki.
Jeśli mogę Ci coś poradzić to:
- Utrzymaj tonację całości (tzn wszystkie podstrony) strony głównej czyli
http://www.kitencjusz.republika.pl/newsite1/maininde
x.htm. Te zieloności są
bardzo przyjemne. Ukwiecony dworek to bardzo trafiony pomysł. Unikaj
różnych rodzajów tła bo to wprowadza poczucie chaosu.
- różowe przyciski nijak nie pasują do zieloności strony!
- animowane gify są bardzo fajne... ale długo się zładowują oraz "wyszły z
mody". Niektórzy doświadczeni webmasterzy uważają nadmiar "wodotrysków" za
"lamerstwo".:-)
- Czcionka powinna być identyczna na wszystkich podstronach! Wszystkie
nagłówki identyczne... Itd..

> Nie chcę być złośliwy i pytać o adresy stron
> domowych moich najbardziej zajadłych krytyków, żeby zobaczyć jak powinna
> wyglądać naprawdę dobra strona. No bo chyba tak by jej do reszty nie
> zjechali, samemu się tym nie zajmując, co?

> Na szczęście jestem tfurcą młodym tylko stażem, bo gdybym
> też był równie młody wiekiem, po niektórych wypowiedziach wczorajszych chyba
> odpuściłbym sobie dalsze zabawy z witrynami. Hm... ale za to może
> powiększyłbym sobie penisa?

Nie przesadzaj... Dobrze, że nie widziałeś moich pierwszych prób... Bo
musiałbyś sobie zamówić wizytę u okulisty i psychologa! Aaaaaaa nie
powiększałam sobie z tego powodu.. penisa. ;-)

--
^^^^^^^Pozdrawiam Małgorzata^^^^^^^http://www.btsnet.com.pl/majkowscy^
^^^^^

23. Data: 2003-07-03 23:08:36

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Małgorzata Majkowska i te mądrości wymagają mojej
stanowczej erekcji:

> Strona pod względem merytorycznym jest bardzo ciepła. Widać, że włożyłeś w
> nią dużo serca! Natomiast główne wady Twojej witryny dotyczą grafiki.
> Jeśli mogę Ci coś poradzić to: [ciach]

Nie o samą stronę miałem pretensje, ale o CYKLICZNE nachodzenie jej
Autora na grupę.
Jestem pewien, że Cię widzę z tą stroną nie pierwszy raz na grupie.

Zresztą zobaczmy, jak sobie pofolgowałeś:

pl.soc.rodzina
pl.soc.dzieci
pl.soc.edukacja.szkola
pl.comp.www.nowe-strony
pl.sci.psychologia

Proszę bardzo, niewierny i nie-chcący-być-złośliwy Kitencjuszu:
http://www.didziak.prv.pl/
http://www.outlook-express.prv.pl/
Była jeszcze jedna, ale wobec padu IRC-kanału padłem i ją.
Ostatniej nie będę też pokazywał, bo jest klonem Outlooka (tj. nie ma
się czym chwalić :)) - kto czyta urodę, ten/ta już wie i widzi :)

I jak - teoria o przyganianiu z powodu niewiedzy nt. robienia stron
www upadła? :]
Ale nie spammowałem żadnej grupy reklamą swojej strony.
Tym bardziej kilkakrotnie/kilka grup.

Zresztą Jola Pers ma rację nt. wyglądu i bugów samej strony, jest tam
sporo różnego rodzaju byków - ale ja nie na stronie się skupiałem,
jeno na Twojej taktyce natarczywej reklamy - tj. spammerstwie.

> Nie przesadzaj... Dobrze, że nie widziałeś moich pierwszych prób... Bo
> musiałbyś sobie zamówić wizytę u okulisty i psychologa! Aaaaaaa nie
> powiększałam sobie z tego powodu.. penisa. ;-)

Spam za spam. I tylko do tego się odnosiłem.

--
Z cyklu 'Tolerancyjni wegetarianie':
"Najwyżej moje dzieci nie będą się przyjaźnić z dziećmi rzeźników.

24. Data: 2003-07-04 07:48:49

Od: "Kitencjusz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> ... miałem pretensje ...o CYKLICZNE nachodzenie jej
> Autora na grupę.
> Jestem pewien, że Cię widzę z tą stroną nie pierwszy raz na grupie.

Zobaczyles mnie pierwszy raz. Strona zostala uruchomiona 1 lipca br. Jej
poprzednie wcielenie działało mniej więcej od lutego i wtedy też jeden raz
zostało "zareklamowane" na kilku grupach. Nie wiem, jakie obowiązują zasady,
ale jeden post na pół roku to chyba nie jest jeszcze cykliczność.

> Zresztą zobaczmy, jak sobie pofolgowałeś:
>
> pl.soc.rodzina
> pl.soc.dzieci
> pl.soc.edukacja.szkola
> pl.comp.www.nowe-strony
> pl.sci.psychologia

Z kilkuset grup dyskusyjnych wybrałem po prostu te, których niektórzy
uczestnicy w moim odczuciu mogą być zainteresowani treściami, jakie
umieszczam na mojej stronie.

> Spam za spam. I tylko do tego się odnosiłem.

No to z kims mnie pomyliłeś. Ale... w sumie to chyba powinienem Ci
podziekować za twój pierwszy post, ponieważ doprowadził w ciągu ostatnich 48
godzin do merytorycznej dyskusji, z ktorej dla mnie wynikają bardzo
konkretne wnioski co do mojej strony.

Pozdrawiam
Kitencjusz

25. Data: 2003-07-04 08:03:56

Temat: Re: Zapraszam na moj? stronę
Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> Użytkownik "mirek" <m...@a...pl> napisał w wiadomo?ci
>
> A kto jest ?
>
> Jacek
Towarzystwo Wzajemnej Adoracji;-)
gdaMa (Magda)

26. Data: 2003-07-04 09:19:31

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitencjusz <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> BARDZO młodym twórcą (przynajmniej jeżeli chodzi o staż tfurczy) i to są

A ja uważam, że próbki, wprawki i ćwiczonka to się na znajomych testuje, a
nie pokazuje publicznie. Zaś pokazując publicznie należy się liczyć z
możliwością brutalnego zjechania.

> [...]
> wyglądać naprawdę dobra strona. No bo chyba tak by jej do reszty nie
> zjechali, samemu się tym nie zajmując, co?

Nie tylko hydraulik ma prawo oceniać pracę hydraulika. Człowiek, któremu kran
nadal cieknie, też.

Strony prywatnej nie mam, a co do estetyki Magazynu "Fantastycznie!" to nie
sądzę, żebym miała się czego wstydzić.

JoP

27. Data: 2003-07-04 09:50:46

Od: "Kitencjusz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Kitencjusz <k...@o...pl> napisał(a):

> A ja uważam, że próbki, wprawki i ćwiczonka to się na znajomych testuje, a
> nie pokazuje publicznie.

Tak też zrobiłem. Mojej strony nie traktuję jak wprawki. Po prostu będzie
sobie teraz ewoluować, jak zapewne każda inna prywatna strona.

> Zaś pokazując publicznie należy się liczyć z
> możliwością brutalnego zjechania.

Brutalnie można też dostać w pysk na ulicy, pytając o godzinę.

28. Data: 2003-07-04 10:20:48

Od: "mirek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał

> A kto jest ?

Towarzystwo Wzajemnej Adoracji :)

Mirek

29. Data: 2003-07-04 10:30:10

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirek" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał

> Towarzystwo Wzajemnej Adoracji :)

Kto w nim jest ?

Jacek

30. Data: 2003-07-04 11:42:57

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek nie mając widać kontaktu z nadświadmością, popełnił(a)

> Kto w nim jest ?

Tylko ja!

puchaty

koleżanka mi wariuje
Pytanie o zazdrość
Ile dni wolnych z okazji slubu?
Re: [z cyklu: oczekiwania wzgledem T-] chandra
Re: [z cyklu: oczekiwania wzgledem T-] chandra