Zapraszamy na spotkanie z Medycyną XXI wieku!

1. Data: 2002-06-12 18:29:42

Temat: Zapraszamy na spotkanie z Medycyną XXI wieku!
Od: "Jakub Gribko" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

O najnowocześniejszych i najskuteczniejszych terapiach w medycynie,
określanych mianem XXI wieku przeczytacie Państwo na stronach internetowych
firmy Ener Vita:

www.enervita.com.pl

Zapraszamy serdecznie do poznania i podyskutowania o tych metodach!

2. Data: 2002-06-12 18:36:38

Temat: Re: Zapraszamy na spotkanie z Medycyną XXI wieku!
Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

>O najnowocześniejszych i najskuteczniejszych terapiach w >medycynie,
> www.enervita.com.pl

Na te teksty moze byc tylko jedna odpowiedz - ROTFL :-)

pozdrawiam
Krzysztof

3. Data: 2002-06-12 19:07:30

Od: "Jakub Gribko" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Pujdak <g...@C...pl> napisał(a):

> Na te teksty moze byc tylko jedna odpowiedz - ROTFL :-)
>
> pozdrawiam
> Krzysztof

Trochę nie bardzo rozumiem. Z czego się śmiejesz? Z podania linku do strony
informacyjnej, czy z Medycyny XXI wieku? Ona jest faktem, przejrzyj lepiej
artykuły, a dowiesz się jak ona jest w stanie pomóc i ile osób jest
szczęśliwszych po jej zastosowaniu!

4. Data: 2002-06-12 19:28:39

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz drogi spamerze - najbardziej to ona pomaga zarabiać forsę
właścicielom firmy, którzy żerują na naiwnych.
I dlatego też:
- drogi Killfile'u - oto spamer z szarlatanerii,
- drogi spamerze - oto mój Killfile.
Poznajcie się.
Jakbyś nie zrozumiał, to PLONK!
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

5. Data: 2002-06-12 22:07:08

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę nie bardzo rozumiem. Z czego się śmiejesz?

Faktycznie, to nie jest smieszne, tylko zalosne i smutne, ze sa ludzie,
ktorzy za ciezkie pieniadze kupuja zludzenia od bajerantow takich jak firma,
do ktorej linka podales...

> podania linku do strony informacyjnej, czy z Medycyny XXI
> wieku? Ona jest faktem,

Tak, medycyna XXI wieku jest faktem, ale z bzdurami na tej stronie ona nie
ma nic wspolnego.

> przejrzyj lepiej artykuły, a
> dowiesz się jak ona jest w stanie pomóc i ile osób jest
> szczęśliwszych po jej zastosowaniu!

Podaj odnosniki do fachowej literatury medycznej, w ktorej opisane sa te
wynalazki, wtedy w nie uwierze..
Aha, pamietaj tylko, ze piszac "fachowa literatura med." nie mialem na mysli
"Superexpressu", "Wieczoru wybrzeza" itp.

pozdrawiam
Krzysztof

6. Data: 2002-06-13 13:14:16

Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Gribko wrote:

> O najnowocześniejszych i najskuteczniejszych terapiach w medycynie,
> określanych mianem XXI wieku przeczytacie Państwo na stronach internetowych
> firmy Ener Vita:
>
> www.enervita.com.pl

Mam nadzieje, ze juz niedlugo bedzie to karalne. Na rowni z innymi
wyludzeniami i oszustwami.
--
Pozdrowionka
__

7. Data: 2002-06-13 18:13:40

Od: "Jakub Gribko" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aha, pamietaj tylko, ze piszac "fachowa literatura med." nie mialem na mysli
> "Superexpressu", "Wieczoru wybrzeza" itp.

Oki... oto wyczerpująca cytata o biorezonansie:

Biorezonans

U naukowych podstaw terapii biorezonansowej leżą najnowsze dokonania z
dziedziny biofizyki, fizyki kwantowej oraz wielowiekowe doświadczenia
medycyny chińskiej.

Badania biofizyczne ostatnich 20 lat dostarczyły licznych dowodów na
istnienie "biofizykalnej płaszczyzny sterującej", którą można również
określać mianem stworzonym przez lekarzy-naturalistów: "siły regulacyjne
właściwe organizmowi". Już w 1922 A. G. Gurwicz (ZSRR) odkrył "mitogenetyczne
promieniowanie" i postulował "regulujące pole biologiczne". Badania te
potwierdził w 1928 D. Gabor (laureat nagrody Nobla w dziedzinie fizyki w
1971). Prace Gurwicza kontynuował w l. 30-tych G. Lachowski wskazując, że
przy przekazywaniu informacji biologicznych dochodzi do elektromagnetycznego
sprzężenia rezonansowego.

W latach 60-tych badania nad wpływami biofizykalnymi na żyjące systemy
prowadzili m.in. prof. H. Kuhn, dyrektor Instytutu Chemii Biofizycznej
Towarzystwa im. Maxa Plancka w Getyndze (badania nad ewolucją informacji
biologicznej i samoorganizacją materii), I. Prirogine (laureat nagrody Nobla
w dziedzinie chemii w 1977, twórca termodynamicznej teorii tłumaczącej
procesy życiowe, postulujący istnienie "struktur dyssypatywnych" tj.
dynamicznych, otwartych stanów materii).

Pierwsza, podsumująca ówczesne dokonania na tym polu publikacja pt.
Biological Effects of Magnetic Fields amerykańskiej biochemiczki M.F.
Barnothy ukazała się w 1964 a w 1970 opublikowano prace amerykańskiego
biofizyka A.S. Presmana Electromagnetic Fields and Life (Pola
elektromagnetyczne a żywa przyroda). Prowadzone przez uczonych radzieckich
eksperymenty, których celem było zbadanie mechanizmu przekazywania, odbioru i
zapamiętywania informacji biofizykalnych w komórkach i organach, udowodniły
istnienie elektromagnetycznego oddziaływania wewnątrz- i międzykomórkowego
("elektromagnetycznej bioinformacji"). Z inicjatywy prof. H. Fröhlicha z
uniwersytetu w Liverpoolu, zainspirowanego wynikami tych badań (odkrycie
rezonansu mikrofalowego), podjęto w 1975 w Instytucie Fizyki Ciała Stałego
im. Maxa Plancka w Stuttgarcie badania nad biologicznym rezonansem
mikrofalowym.

Niemiecki biofizyk prof. F.A. Popp z Międzynarodowego Centrum Technologii
Biofizycznej w Kaiserslautern udowodnił, że przekazywanie informacji wewnątrz
i między komórkami odbywa się poprzez biofotony, tj. pozbawione masy kwanty
światła widzialnego, magazynowane i ponownie emitowane przez DNA. S.S. Sung,
kierownik badań w C.N.R.S (Państwowym Ośrodku Badań Naukowych) w Villejuif we
Francji wykazał, że biokomunikację elektromagnetyczną można śledzić także na
poziomie komórkowym. W 1981 M.Rattemeyer ogłosił uzyskane wspólnie ze
specjalistami w zakresie biologii komórkowej z uniwersytetu w Kaiserslautern,
wyniki badań dowodzące, że DNA jest, być może, najważniejszym źródłem
ultrasłabego promieniowania komórkowego. Problemem bioinformacji zajmuje się
także od lat Instytut Medycyny Klinicznej i Eksperymentalnej w Nowosybirsku
(Ultrasłabe promieniowanie jako oddziaływanie międzykomórkowe). W 1982 fizyk
R. Adey odkrył, że system biologiczny reaguje na określoną częstotliwość fal
o ściśle określonym ultrasłabym zakresie intensywności (tzw. "okno Adey'a").

Od ponad 12 lat prof. C.W. Smith (wykładowca na Wydziale Elektryczno-
Elektronicznym Uniwersytetu w Salford w Wlk. Brytanii) prowadzi badania w
dziedzinie oddziaływań wzajemnych pól magnetycznych i elektrycznych z żywymi
organizmami (Biologiczne efekty słabych pól elektromagnetycznych). Podobne
prace (z użyciem aparatu BICOM) prowadzone są w Instytucie Patologii
Eksperymentalnej, Onkologii i Radiobiologii Ukraińskiej Akademii Nauk, oraz w
Instytucie Atomistyki Uniwersytetu Austriackiego w dziedzinie biofizyki
(K.Torghele, B. Lipp, H. Klima). Eksperymenty dowodzące przenoszenia
informacji molekularnej za pomocą aparatu BICOM przeprowadził także prof. dr.
rer. nat. P.Ch. Endler z Instytutu Ludwiga Boltzmanna w Grazu wraz z prof. C.
W. Smithem oraz prof. dr. K. Petzoldtem z Wiednia.

[...]

reszte znajdziesz na stronie:

http://www.monadith.com.pl/main/podstawy/podstawy.ht

8. Data: 2002-06-13 18:36:00

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

-- Użytkownik "Jakub Gribko" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aeanck$6kj$1@news.gazeta.pl...
wspaniale , cudownie , euforycznie . ekstaycznie , orgazmicznie.... tylke
czemu o tym w Ganongu nic a nic??? nawet w zwyklym podreczniku do
Biochemi??? ani Biofizyki...wiem to spisek na pewno ogolnoswiatowy...
tichy

9. Data: 2002-06-13 18:44:56

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Gribko wrote:

> [...]
> rer. nat. P.Ch. Endler z Instytutu Ludwiga Boltzmanna w Grazu wraz z prof. C.
> W. Smithem oraz prof. dr. K. Petzoldtem z Wiednia.

Ok.
Ale nawet gdyby ten efekt byl mierzalny, to takich prac musialbys
zacytowac tysiace a nie kilka.
W koncu jezeli cos takiego istnieje i mozna zjawisko rejestrowac
a co najwazniejsze wywolywac w warunkach laboratoryjnych,
to z pewnoscia zasluguje na wspolprace kilkuset badaczy , dziesiatki
konferencji i setki publikacji , oraz finansowanie z budzetow
panstwowych, przeznaczonych na badania.
Niestety moze tak byc, ze drgania wywolywane p[rzez budowle z kamienia w
sloneczne dni, pozytywnie oddzialywuja na organizm, a juz struktury
zbudowane z zelbetony, oddzialywuja negatywnie , a moze wrecz
szkodliwie.
I moze tak byc, ze wypoczywamy nad jeziorem, gdyz woda tlumi okrslone
pasma drgan a inne ruch falowy wzmacnia jak w FFT.
Ale tez nie jest tak, ze mieszkajacy w blokach masowo umieraja,
a mieszkajacy w budowlach z kamieniach sa bardzo dlugowieczni.

Zatem podstawowy problem to mierzalnosc zjawiska, zdolnosc do
przeprowadzania badan i testow w warunkach laboratoryjnych, oraz
znalezienie zwiazku pomiedzy pasmem promieniowania, moca, czasem
a zdrowiem.
Jak na dzisiaj to najwiecej byly badane komorki telefoniczne gsm.

Nie nalezy rowniez zapominac o wlasciwosciach adaptacyjnych organizmu i
zdolnosci wykonywania pracy w warunkach narazenia na promieniowanie
elektromagnetyczne roznej mocy , pasma roznej czestotliwosci.
I te prace ktore czytalem nt. infradzwiekow sa bardzo obrazowe.
W czasie badan sami badacze ulegli szkodliwemu wplywowi infradzwiekow i
sie mocno rozchorowali, gdyz nie potrafi ekranowac emisji, ani jej
koncentrowac w wybranym kierunku.

Zatem nie pisz ze to medycyna 21 wieku, skoro wszystkie badania
przeprowadzono w wieku 20.
Jezeli przyjmiemy zalozenia teorii Hanemanna , tworcy homeopatii,
to silny bodziec zabija, sredniej mocy szkodzi, a ten o potencjo
homeopatycznej leczy.
I moze komorka GSM emitujac fale elektromagnetyczne leczy, gdy uzywana
rzadko, szkodzi gdy czesto, a ......... gdy uzywana codziennie przy
uchu, przez cale zycie.

Ale wszystkie teorie sa piekne, a rozkwitaja uroda jeszcze bardziej, gdy
otrzymaja zastrzyk finansowy na rozwoj.
W koncu to finanse sa nawozem dla nauki.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

10. Data: 2002-06-13 21:35:28

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> [...]
> nawet w zwyklym podreczniku do Biochemi??? ani
> Biofizyki...wiem to spisek na pewno ogolnoswiatowy...

A jakzezby inaczej.. To spisek tych samych "wiadomych sil", ktore wymyslily
Evidence Based Medicine..... :-)
pozdrawiam
Krzysztof

Czy dziecko to ich dziecko (grupy krwi) ?
Poszukuje testów z farmakologii
Szukam chirurga
Dieta a miażdżyca?
złoto