Czy dziecko to ich dziecko (grupy krwi) ?

1. Data: 2002-06-12 18:24:15

Temat: Czy dziecko to ich dziecko (grupy krwi) ?
Od: "Friend" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie:
Matka ma grupe krwi B - nie wiem jakie RH
Ojciec ma grupe krwi AB - nie wiem jakie RH

Czy jest mozliwe aby ich corka miala grupe 0 ???

Friend

2. Data: 2002-06-12 18:38:17

Temat: Re: Czy dziecko to ich dziecko (grupy krwi) ?
Od: " Agnieszka" <z...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Friend <u...@p...fm> napisał(a):
> Matka ma grupe krwi B - nie wiem jakie RH
> Ojciec ma grupe krwi AB - nie wiem jakie RH
> Czy jest mozliwe aby ich corka miala grupe 0 ???
Witam! To jest tak: Matka mając grupę B może mieć BB lub B0. Aby dziecko
miało grupę krwi 0 (00), ojciec musi mieć grupę 0 (00), A (A0) lub B (B0).
Przy grupie krwi ojca AB jest to absolutnie niemożliwe.
Wniosek: to nie jest ich WSPÓLNE dziecko. Mamusi może być jak najbardziej;-)

3. Data: 2002-06-12 18:49:05

Od: "Claris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy grupie krwi "ojca" AB nie jest możliwe by dziecko miało O.

--
Claris /ona/
c...@w...pl

4. Data: 2002-06-12 19:06:27

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <z...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ae84ep$jt9$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> Przy grupie krwi ojca AB jest to absolutnie niemożliwe.
> Wniosek: to nie jest ich WSPÓLNE dziecko. Mamusi może być jak

to podobna lamiglowka:
matka: ab rh -
ojciec: a rh+
dziecko: b rh+

mozliwe? jakbym mogla tez prosic o rozpiske:-)
(ta mała to wykapany tata, wiec jak krew sie nie zgadza, to nie rozumiem
;-)))))))) . Dziewczynka - ponad dwuletnia - miala badanie krwi tylko raz,
przy porodzie, czy mogli sie wtedy pomylić przy badaniu ? )

--
Pozdrawiam serdecznie
a.

5. Data: 2002-06-12 19:11:50

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anyia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
wiadomości do grup

| to podobna lamiglowka:
| matka: ab rh -
| ojciec: a rh+
| dziecko: b rh+
|
| mozliwe? jakbym mogla tez prosic o rozpiske:-)

mozliwe
mama daje dziecku b, tata daje dziecku zero i rh +,
dziecko jest b0 rh +

pozdrawiam Tichy

. _._
' /
,,krwotok jaki jest , każdy widzi każdy wie''
icq - 150944416
__@_"

6. Data: 2002-06-12 19:31:06

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matka ma grupe krwi B - nie wiem jakie RH
> Ojciec ma grupe krwi AB - nie wiem jakie RH
> Czy jest mozliwe aby ich corka miala grupe 0 ???

Absolutnie niemozliwa jest taka kombinacja !!!!
Ciekawostka: czemu polscy lekarze wprowadzają Polaków w błąd podając jakieś
karkołomne wywody ? Czy to dlatego że wszystkie dzieci są nasze ?
W Zachodniej Europie takie bzdury mogą pociągnąć za sobą odebranie licencji
na wykonywanie zawodu...
jfk

7. Data: 2002-06-12 20:01:54

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik I.Tichy <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae86dd$3km$...@n...tpi.pl...
> mozliwe
> mama daje dziecku b, tata daje dziecku zero i rh +,
> dziecko jest b0 rh +

dzieki!
To czemu ojciec dziecka skomentowal kiedys "to ktores z moich rodzicow MUSI
byc B", ta dziewczyna sie strasznie tym przejela, i martwi sie ze on jej nie
wierzy, albo podejrzewa ze to nie jego corka....

--
Pozdrawiam serdecznie
Anyia

8. Data: 2002-06-12 20:09:59

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| To czemu ojciec dziecka skomentowal kiedys "to ktores z moich rodzicow
MUSI
moze dlatego ze nie miał pojęcia o czym mowi, może nie lubi swojego dziecka
, albo żony , może jest burakiem. nie mam zielonego pojęcia
pozdrawiam Tichy
. _._
' /

9. Data: 2002-06-12 20:36:22

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik I.Tichy <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae89qg$qfs$...@n...tpi.pl...

ponownie dzieki!
anyia

10. Data: 2002-06-12 22:36:49

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkie dzieci są nasze ? W Zachodniej Europie takie
> bzdury mogą pociągnąć za sobą odebranie licencji na

???????
Co Ci sie nie podoba? To, ze nie rozumiesz, o co chodzi, nie znaczy, ze
"wywody sa karkolomne" :-P
BTW: Skad wiesz, ze to lekarze odpisywali? Lekcja o grupach krwi jest w
programie nauczania biologii w LO lub podstawowce.....
pozdrawiam
Krzysztof

Poszukuje testów z farmakologii
Szukam chirurga