Zaproszenie - bis.

1. Data: 2000-04-11 18:14:39

Temat: Zaproszenie - bis.
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam wszystkich zainteresowanych grupowiczow ponownie. Zamiescilem 20
nowych fotografi i nie mam juz wiecej miejsca na serwerze. Moze jest ktos
bezinteresowny, ktory przygarnalby mnie pod swoje skrzydla. Kolego
"Proszynski", nie macie wolnych, bagatela 20MB? Tak tylko pytam, a moze?
Pozdrawiam, unieruchomiony (mam nadzieje, ze przez chwile).
Jurek
www.free.com.pl/wkizet

2. Data: 2000-04-11 18:15:16

Temat: Re: Zaproszenie - bis.
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Proszynski", nie macie wolnych, bagatela 20MB? Tak tylko pytam, a moze?
> Pozdrawiam, unieruchomiony (mam nadzieje, ze przez chwile).
Myślę, że mogę załatwić w imieniu Pawła S. bo to jego domena, będe miał
okazję go poznać chyba, że sam zauważy i się wypowie. "Ale nie ma darmowych
obiadów." Chociaż może się mylę?! Oby.
Pozdrawiam jerz.

3. Data: 2000-04-17 12:09:17

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8cvq43$b18$...@s...icm.edu.pl...
> Myślę, że mogę załatwić w imieniu Pawła S. bo to jego domena, będe miał
> okazję go poznać chyba, że sam zauważy i się wypowie."Ale nie ma darmowych
> obiadów." Chociaż może się mylę?! Oby.

Jest zgoda, na 20 MB. Byłaby to ogólnodostępna strona dla wszystkich [tzn.
nie tylko czytelników pism P.] miłośników ogrodów [odpada wszelka
komercja/reklama] i podłączona, siłą rzeczy do witryny "Ogrodów".
Można zamieścić pod jednym aktywnym adresem e-mail [tzn. 1 miłośnik]:
- 2 zdjęcia z ogrodu z 5-6 zdaniami tekstu ale tylko o ogrodzie [bez
merytorycznych porad] lub
- 5 zdjęć roślin z krótkim opisem [nazwa zweryfikowana merytorycznie].
Nazywałaby się "Wasze Ogrody".
Redakcja bierze na siebie skanowanie i obróbkę zdjęć.
Acha, jeszcze jedno, mogłaby wystartować od maja, próbnie na 3 miesiące,
jeżeli liczba odwiedzin będzie zadowalająca, pozostanie na stałe.
To jak, spróbujemy?
Pozdrawiam serdecznie jerz.

PS
Poznałem Pawła S., przepraszam zapoznałem bo jak się okazało znaliśmy się z
widzenia ale żaden z nas nie skojarzył, że chodziło o drugiego.
PS'
Tutaj mała dygresja dla Piotra S.
W trzech wymiarach można się znacznie lepiej prezentować niż w dwóch.
Naprawdę.

Podrasowanie trawnika
Oczko wodne - dzieki !
Pomoc przy zalozeniu ogrodu poszukiwana (Krakow)
Do Jerzego Zająca
Plast Box zaprasza