Zaproszenie na reportaż :)

1. Data: 2007-10-20 01:58:19

Temat: Zaproszenie na reportaż :)
Od: Łukasz Czerwiński . <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przyjemność zaprosić państwa na reportaż o mnie, który
będzie
wyemitowany w TVP 3 Lublin w programie ,,Zdarzenia"' w poniedziałek
(22 pażdziernik 2007r.) o godz. 18:30
Jeśli nie macie państwo możliwości obejrzenia tego materiału,
zapraszam za 3 tygodnie na moj stronę www.aswiatstron.cba.pl na
której umieszcze cały reportaż :)Zapraszam serdecznie
Łukasz Czerwiński

2. Data: 2007-10-20 11:17:17

Temat: Re: Zaproszenie na reportaż :)
Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Czerwiński . wrote:
> Mam przyjemność zaprosić państwa na reportaż o mnie, który
> będzie wyemitowany w TVP 3 Lublin w programie ,,Zdarzenia"' w poniedziałek
> (22 pażdziernik 2007r.) o godz. 18:30

Bardzo chętnie, choć pewnie już z Twojej strony go ściągnę. Choć mieszkam
niedaleko Lublina, nie uda mi się w czasie emisji być przed telewizorem.
Mam tylko prośbę: przypomnij się za te 3 tygodnie, gdy reportaż będzie na
stronie, że już jest, dobra? :)
Pozdrawiam
Lech
--