Re: Zapytanie

From: "spit" <s...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zapytanie
Date: Mon, 3 Nov 2008 13:30:01 +0100

> [...]
> Po odjęciu 1 z rejestru pustego otrzymuje się rejestr PEŁNY.
> Dla rejestrów o konkretnej ilości pozycji liczba zapisana rejestrem PEŁNYM
> wyraża się wzorem: l(n) = 2^n - 1
> l(-3) = 2^(-3) - 1 =
> l(-2) = 2^(-2) - 1 =
> l(-1) = 2^(-1) - 1 =
> l(0) = 2^0 - 1 = 0
> l(1) = 2^1 - 1 = 1
> l(2) = 2^2 - 1 = 3
> l(3) = 2^3 - 1 = 7
> Z powyższego opisu ładnie widać, że liczba wyrażona rejetrem PEŁNYM jest
> większa niż ilość pozycji dla liczb naturalnych n > 1

Po mojemu:
n oznacza z ilu bitów/pozycji składa się rejestr.
W systemie binarnym pozycją rejestru jest bit,który przyjmuje wartości:
(0,1) stąd wzór na wartość pełnego rejestru 2^n-1,
gdyby pozycja przyjmowała więcej wartości mielibyśmy wzór k^n-1.

dla jednej pozycji (k) systemu liczbowego:
(2) 0,1<-max wartość
(3) 0,1,2<-max wartość
(10) 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9<-max wartość
(11) 0,1,2,3,4,5,6,7,8,A<-max wartość

dla dwóch pozycji systemu:
(2) (0,1),(0,1) max=(11)=3d
(3) (0,1,2),(0,1,2) max=(22)=3^2-1=8d
(10) (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9),(0,1,2,3,4,5,6,7,8,9) max=(99)=10^2-1=99d ;-)
(11) (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A),(0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A) max=(AA)=11^2-1=120d

Z powyższego widać, że liczba wyrażona rejestrem pełnym o skończonej ilości
pozycji (k-liczbowych) przyjmuje wartości większe
niż ilość pozycji,co jest oczywiste ,bo liczba wartości jednej pozycji jest
większa od jednej pozycji.

Dla nieskończonego rejestru ustalenie wartości liczby maksymalnej jest
niemożliwe.

Oczywiście Robakks idzie w drugą stronę z pustego przelewa w pełne. ;-)
Kiedy Robakks wypije kawę i chce znowu jej pełny kubek ,to nie używa dzbanka
,
tylko udaje że pije dalej i wywołuje kawitacje ,która poprzez
podprzestrzenne wżery przenosi kawę z dzbanka do kubka.
Tylko że Robakks nie zdaje sobie sprawy że tą technikę znają tylko
_nieliczni_ i jest ona objęta tajemnicą,której ujawnienie
grozi daleko idącymi konsekwencjami.

> [...]
> intuicje twórców teorii ciał:
> "Każde ciało jest dziedziną całkowitości."

> * * *

> By zrozumieć "boską cząstkę" dt trzeba sobie uświadomić, że chwila zerowa
> wcale nie jest martwa i wcale nie jest niepodzielna. To tylko podwymiar
> dla rzeczywistości objętościowej. Tam dokonuje się potencjalność - stąd
> nazwa podwymiaru dla wartości nieskończenie małych: potencjały. Ale...
> ale?
> ale ZERO arytmetyczne jest granicą potencjalności nieskończenie małych.
> Z zera arytmetycznego można uzyskać wyłącznie zera. To brakPUNKT. :-)

Brakpunkt jest bratetem bliźniakiem punktu ,czyli bratpunktem a nie
bratemjudą?
A jak udowodnić że nie są braćmi punktami jota w jotę?

> * * *

> No cóż Drogi Kolego...
> Każde odkrycie niesie w sobie potencjalność wieloaspektowego wykorzystania
> i czasem mam wątpliwość czy publikować wszystkie moje domysły, gdy
> potencjalnie mogą być wykorzystane do celów antyludzkich i zbrodniczych.
> To typowy dylemat ludzi empatycznych (ludzi dobrej woli).
> Piszesz o możliwości zastosowania rachunku rejedynkowego do odwzorowania
> a więc idealizacji świata matrii - obiektywnego świata objętościowego.
> Wyrażasz troskę, by w tym odwzorowaniu znalazło się miejsce dla Boga.

"Królestwo moje nie jest z tego świata." ,więc nauki odnoszące się tylko do
tego świata powinny go nie przekraczać. ;-)
"Oddajcie więc cesarzowi to, co jest cesarskie, a Bogu to, co boskie"
Cesarskie jest w tym świecie ,a boskie poza.
Matematykochemiofizyka(Machefika) rzeczywistości<>Teologia.
:-P

Pozdrawiam Ciepło.