Zapytanko o...

1. Data: 2002-03-09 23:27:19

Temat: Zapytanko o...
Od: "miro" <m...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...najbliższe jakoweś spotkanie Grupowiczów.

Cześć. Właśnie rozmawiałem telefonicznie z Jagodą. Niestety jest ona w
dalszym ciągu bez komputera. Ale lada dzień powina się pojawić.
A póki co zapytowywuję, czy już coś wiadomo może na temat spotkania ? Jeśli
coś będzie wiadomo - Jagoda prosi, żeby do niej zadzwonić, okay ?...

Serdecznie pozdrawiam wszystkich, miro z Polanicy Zdroju.

2. Data: 2002-03-09 23:49:43

Temat: Re: Zapytanko o...
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miro" <m...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> ...najbliższe jakoweś spotkanie Grupowiczów.
>
> Cześć. Właśnie rozmawiałem telefonicznie z Jagodą. Niestety jest ona w
> dalszym ciągu bez komputera. Ale lada dzień powina się pojawić.

A co się stało z komputerem ??
Może można pomóc ??

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

3. Data: 2002-03-11 12:45:15

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...najbliższe jakoweś spotkanie Grupowiczów.
(...)
> Serdecznie pozdrawiam wszystkich, miro z Polanicy Zdroju.

A czy ktoś wie, czy w tym roku będzie coś do pooglądania i kupienia w Opolu?
Tak jak w zeszłym roku w "Okrąglaku".
Zdaje się był to koniec marca albo początek kwietnia (było zimno i
deszczowo-zmarzłam i przemokłam).
Informację, w zeszłym roku, podał na grupę Jacek Kaliszan.
Może spotkamy się na takich "tagrach ogrodniczych"? (kto ma blisko)
Pozdrawiam Krycha

4. Data: 2002-03-11 13:13:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ktoś wie, czy w tym roku będzie coś do pooglądania i kupienia w
Opolu?
> Tak jak w zeszłym roku w "Okrąglaku".

Opolskie Targi Ogrodnicze "Ogród, Działka, Balkon" 3-5 maj 2002

Kędzierzyńsko-Koźielskie Targi Ogrodnicze "Ogród,Działka,Balkon"25-26 maj
2002

Szczegółowych informacji udziela Agencja Reklamowa "Promotor" s.c.Opole,
ul.10 Sudec.Dyw.Zmech.4tel./fax(077)474-40-98,457-48-51 do 56 wew.239

Pozdrawiam Jerzy
http://www.ogrodnik.pl/imprezy.asp#marzeckrajowe

5. Data: 2002-03-12 12:03:05

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
(...)

> Pozdrawiam Jerzy
> http://www.ogrodnik.pl/imprezy.asp#marzeckrajowe

Dziękuję za informację :-)
Ta impreza o której piszę była pod inną nazwą i była przed wyjazdem do
Piszarzowic.
A w Pisarzowicach byliśmy w kwietniu.
Podejrzewam, że nie reklamuje się w internecie.

Jacku K. odezwij się jeżeli wiesz coś o targach ogrodniczych w Opolu. :-)

Pozdrawiam Krycha.

pytanko konkretne - sliwa alycza
mączniak
zabezpieczenie skarpy