pytanko konkretne - sliwa alycza

1. Data: 2002-03-09 19:35:45

Temat: pytanko konkretne - sliwa alycza
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was Mili Ogrodnicy,
Wiosna sie zaczela, budowa chalupy ruszyla, u mnie nawet dzisiaj bylo
bronowanie pola, stad, jak wielu z was wpadam "do grupy" na chwileczkę i
zaraz na dzialeczke!. Zreszta wiosna daje mi w kosc - robota zawodowa.
Troche mi niezrecznie zadac pytanie i spadac, ale ufam w Wasze zrozumienie.
PYTAM:

Kto ma u siebie sliwy alycze!
Ja bym sobie nawet odgrodzil dzialke od sasiedniego pola i wiatrow z zachodu
sadzac alycze wlasnie - tania ona, szybko i latwo rosnie, ladna nawet ALE -
czy te sliwki jesienia nie paskudza podloza? nie chcialbym, zeby spadle
sliwki lezaly i gnily pod drzewami.( a zbierac to mi sie nie za bardzo chce)
WIEC - kto ma i kocha alycze
kto ma i nie lubi ich albo juz wycial w pien?
Dajcie znac Mili, bo juz czas je wsadzac do ziemi - a po co wsadzac do ziemi
cos, co nie cieszy?

Wasz ciagle
wojtek Pa

2. Data: 2002-03-10 14:49:56

Temat: Re: pytanko konkretne - sliwa alycza
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Wojtku,
Nasza śliwuchna stara, owoce padają i szybko znikają i nic nie paskudzą.- na
razie pod nią jeszcze dziko a że miejsce cieniste to będzie albo okryte
barwinkiem lub runianką - i nie spodziewam się zeby były wielkie kłopoty. Z
padłych śliweczek rosną sobie nowe drzewka Kilka takich samosiewek
przesadziłem sobie ubiegłą wiosną przy ogrodzeniu. (czyli nie bałem się)
ale, żem ogrodnik dwusezonowy puki co to grzecznie wysłucham doswiadczonych.

Nie wiem czy nasza taka całkiem typowa ale to pierwsze na wiosnę drzewo
owocowe, które zakwita w okolicy - jaka radość.
Pozdrawiam,
Bogusław Bielawski

mączniak
zabezpieczenie skarpy