Zapytowywanie

1. Data: 2007-03-10 18:24:09

Temat: Zapytowywanie
Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

Czy jes możliwy przypadek alkoholika, który w tygodniu potrafi wypić 2
browary, ale w wwekend musi się nawalić. I tak w kółko?

--
ALEX Lodzermensch, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
nekkyousha ]:->

2. Data: 2007-03-11 07:38:16

Temat: Re: Zapytowywanie
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie *pl.soc.uzaleznienia*, dnia 10 marzec (sobota),
znalazłem donos TW *ALEX Lodzermensch*,
o treści cytowanej poniżej:

> Czy jes możliwy przypadek alkoholika, który w tygodniu potrafi wypić 2
> browary, ale w wwekend musi się nawalić. I tak w kółko?

Tak, to kliniczny przypadek.
--
...:::WISKOLER:::...

- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.
- Czerwone w białe grochy.
- Wpadliście Stirlitz, o tym wiedziała tylko rosyjska pianistka!
- Proszę zapiąć rozporek, szefie, inaczej będą o tym wiedzieć wszyscy.

3. Data: 2007-03-11 09:56:49

Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*...:::WISKOLER:::...*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> Tak, to kliniczny przypadek.

A jak to się dzieje że mnie nie ciągnie ? Podobno alkoholik jak
zacznie to *musi* pić do upadłego. A ja potrafię wypić 2 browary i
mnie nie ciągnie do więcej.

[...]

W kwestii formalnej: Max Otto *von* Stirlitz, SS-Standartenfuehrer

--
ALEX Lodzermensch
Pod Cuszimą flota japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła

4. Data: 2007-03-11 11:47:07

Od: "Gerwazy" <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> napisał w wiadomości
> Czy jes możliwy przypadek alkoholika, który w tygodniu potrafi wypić 2
> browary, ale w wwekend musi się nawalić. I tak w kółko?

Oczywiście. Styl picia i ilości nie świadczą o istnieniu lub nieistnieniu
uzależnienia.

Poczytaj www.zza.fora.pl

--
Pozdrawiam serdecznie,
Gerwazy

5. Data: 2007-03-12 16:07:22

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie *pl.soc.uzaleznienia*, dnia 11 marzec (niedziela),
> [...]

> A jak to się dzieje że mnie nie ciągnie ? Podobno alkoholik jak
> zacznie to *musi* pić do upadłego. A ja potrafię wypić 2 browary i

A jesteś uzależniony od alkoholu?

IMHO: Nie musi pić do "upadłego". Bywają okresy w których sam sobie próbuje
udowodnić że nie będzie się upijał do nieprzytomności i wtedy ogranicza
ilość wprowadzanego alkoholu do organizmu.

Mówię cały czas o alkoholiku, człowieku uzależnionym od alkoholu.
--
...:::WISKOLER:::...

Ktoś zapukał do drzwi.
-Bormann - pomyślał Stirlitz
-Tak, to ja - pomyślał Bormann

6. Data: 2007-03-13 20:24:09

Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*...:::WISKOLER:::...*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> A jesteś uzależniony od alkoholu?

Jestem

> IMHO: Nie musi pić do "upadłego". Bywają okresy w których sam sobie
> próbuje udowodnić że nie będzie się upijał do nieprzytomności i
> wtedy ogranicza ilość wprowadzanego alkoholu do organizmu.

To jak to jest? Podobno po pierwszej dawce muszę pić do upadłego? To
muszę czy nie muszę? A co do 2 piw, kupuję 2 po robocie, wypijam i
mnie nie ciągnie. I ja nie próbuję niczego udowodnić, ja wiem że
jestem alkoholikiem.

> Mówię cały czas o alkoholiku, człowieku uzależnionym od alkoholu.

Ja także.

--
ALEX Lodzermensch, 1. Eskadra Krążowników Liniowych: Luetzow, Moltke,
Seydlitz, Derfflinger, von der Tann ]:->

Ptakami pisane
papużki nierozłączki
Na grupe
O naturze uzależnienia