Zarastam!

1. Data: 2004-04-25 20:48:57

Temat: Zarastam!
Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym prosić szanownych grupowiczów, co mam robć z twarzą? Nie mam ojca
który by mnie nauczył, typowo męskich zajęć. Nikt w rodzinie taki nie jest,
lub to osoba niegodna zaufania, prośby o pomoc.

Mam juz prawie 4 cm zarost.

Długe włosy, takie chce mieć tylko nie znam się na ich formowaniu.

Czego jeszcze może spodzwać się dojrzewający chłopak? i jak ma sobie z tym
radzć.

Proszę o pomoc, najlepiej jakś porządny obrazkowy instruktaż.

1. Data: 2004-04-26 17:37:07

Temat: Re: Zarastam!
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik wrote:
> [...]
> z tym radzć.
>
> Proszę o pomoc, najlepiej jakś porządny obrazkowy instruktaż.

Jak masz zarost to go zgól, i gwarantuję, że nie potrzeba do tego żadnych
umiejętności.
A tak poza tym, to beznadziejna prowokacja.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

srebrny cień i ciemny podkład
[Wawa] Frank Provost na Nowym Swiecie...
kraków?
rigenol
Kosmetyczka Kraków