Zastanawiam się nad sentencją, którą niegdyś powiedział Warhol

1. Data: 2003-02-19 22:04:58

Temat: Zastanawiam się nad sentencją, którą niegdyś powiedział Warhol
Od: "Adamio" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Ano niedawno przeczytałem, notabene w kobiecej prasie. Warhol powiedział: "W
przyszłości każdy będzie sławnym przez 10 minut". Czy to nie prorocze słowa
? W epoce medialnych "Idola", "Big Brother" itp.

A co Wy sądzicie ?

Adameck

1. Data: 2003-02-19 22:08:18

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamio <a...@p...onet.pl>

> [...]
> "W przyszłości każdy będzie sławnym przez 10 minut". Czy to nie prorocze
[cut]

No patrz Pan, jak ten okres sławy się skrócił :)

(Warhol mówił o 15 minutach)

P.

1. Data: 2003-02-19 22:12:05

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adamio" <a...@p...onet.pl> wrote in

> Ano niedawno przeczytałem, notabene w kobiecej prasie. Warhol
> powiedział: "W przyszłości każdy będzie sławnym przez 10 minut".

To ja chce byc slawny jutro ok. 12 w poludnie.
Da sie zrobic ?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Chciaubym byc Barbie. Ta dziwka ma wszystko

1. Data: 2003-02-19 22:22:14

Od: "Adamio" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak ! Sclerosis multiplex. To pewnie brak lecytyny. Idę po orzeszki i
czekoladę zagryzając tabletkami z miłorzębu japońskiego :)

Pozdrawiam

> No patrz Pan, jak ten okres sławy się skrócił :)
>
> (Warhol mówił o 15 minutach)
>
> P.

Ucieczka od dorosłości
jestem