Zaszalalam z bielizna.

1. Data: 2004-01-24 20:37:14

Temat: Re: Zaszalalam z bielizna.
Od: "magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a podaj w takim razie stronkę

będę wdzięczna

1. Data: 2004-01-24 20:47:38

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <robewa"USUN TO"@tenbit.pl> napisał/a:
> [...]
pogrzebalam
> w internecie i znalazlam ta sama bielizne o 40 proc. taniej.

Zgadza się! Biustonosz Maranta w Gorseterii kosztuje 130 zł, natomiast
w sklepie internetowym kosztuje 99 zl.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-24 20:53:58

Od: "Robert" <robewa"USUN TO"@tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.intymna.pl

1. Data: 2004-01-25 11:36:48

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

internecie
> i znalazlam ta sama bielizne o 40 proc. taniej.

Skoro jesteś szczęśliwą posiadaczką aż trzech modeli naraz tej firmy to
napisz proszę jaka jest jakość tej bielizny, tj. czy jest porządnie
wykonana, koronki niegryzące itp. Na zdjęciach wygląda to bardzo
atrakcyjnie...

Miśka

1. Data: 2004-01-25 13:15:47

Od: "Robert" <robewa"USUN TO"@tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisz proszę jaka jest jakość tej bielizny, tj. czy jest porządnie
> wykonana, koronki niegryzące itp. Na zdjęciach wygląda to bardzo

Tak jak pisalam, wczesniej bylam, ogladalam i przymierzalam wyroby tej firmy
w sklepie.
Wszystko bylo w jak najlepszym porzadku, a uzyte materialy byly przyjazne
dla ciala, nic nie draznilo,
jedyne co "na minus" to cena w sklepach - stad moj zakup w necie.
Ewa. (wciaz z komputera meza).

1. Data: 2004-01-25 14:08:34

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> w sklepie.
> Wszystko bylo w jak najlepszym porzadku, a uzyte materialy byly przyjazne

Dzięki za info:) Gdybym mogła to też najpierw sprawdziłbym w sklepie jakie
to jest, ale nie mam takiej możlwości stąd cenne są dla mnie wszelkie
wskazówki.

> jedyne co "na minus" to cena w sklepach - stad moj zakup w necie.

W sumie chyba lepiej, bo jak już raz przekonałaś się naocznie, że warto to
kupić, to później już można tylko przez internet, bo wygodniej i taniej:)

Miśka

strefa bezclowa a reklamacja?
Pomóżcie
Odp.Jeszcze o zapachu Avonu