Zatkany nos - pomocy!

21. Data: 2005-01-22 16:54:16

Temat: Re: Zatkany nos - pomocy!
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sabinka" napisał:
>
> Byc moze.
> Tylko ten temat grzania zatok jest dla mnie troche niepewny, bo w
> koncu glowa podobno powinna miec chlodno. No ale sprobuje z ta
> skarpetka :)

A kto powiedział, że głowa powinna mieć chłodno? Chłodno, ciepło - to
pojęcia względne. Wiele zależy od sytuacji, warunków. Leczyć można i zimnem
i ciepłem, jednak stosowanie u wychłodzonego zimnych okładów, byłoby moim
zdaniem dalece ryzykowne. Przy stosowaniu ciepła czy zimna, najważniejsze
jest to, aby mieć na uwadze całkowity bilans energetyczny, czyli to, czy
organizmowi potrzebny jest chłód, czy ciepło, czy tylko krótkotrwały
bodziec.
Gdy będziesz zdrowa, to gorąco polecam - oczywiście z rozsądkiem - mycie
twarzy w zimnej wodzie. To Cię zahartuje. Jednak przy stanie zapalnym,
osobiście zdecydowanie bardziej polecam skarpetkę ;-).

Pozdrawiam,

andrzej głowacki
www.glowacki.art.pl

22. Data: 2005-01-22 18:33:33

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Jeśli wszystkie wcześniejsze zalecenia i porady nie pomogą Ci i nadal będziesz
miała zapchany nos w nocy, dam Ci skuteczny sposób- sprawdzony i gwarantujący w
100% przespaną noc bez kataru. Przed snem na prawy kciuk kładziesz wacik ( na
wysokości środka paznokcia, tylko nie na paznokciu), kroisz z ząbka czosnku
plasterek i kładziesz go na wacik, wszystko zaklejasz plastrem. Ten prosty
sposób gwarantuje przespaną noc nawet przy najcięższych objawach kataru i
znacznie skraca jego leczenie. Metodę tą stosuj tylko na noc.
Pozdrowionka
Greg

23. Data: 2005-01-26 22:36:36

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jan 2005 19:33:33 +0100, g...@p...onet.pl wrote:

>Przed snem na prawy kciuk kładziesz wacik ( na
>wysokości środka paznokcia, tylko nie na paznokciu), kroisz z ząbka czosnku
>plasterek i kładziesz go na wacik, wszystko zaklejasz plastrem.

Czary mary? Czy ten czosnek nalezy wąchać?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

24. Data: 2005-01-26 22:47:26

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jan 2005 17:54:16 +0100, "andrzej głowacki"
<f...@U...onet.pl> wrote:

>A kto powiedział, że głowa powinna mieć chłodno?

No... nogi w cieple, glowa w chlodzie, nawet jakis wierszyk o tym byl
czy przyslowie ludowe :)

> [...]
>jest to, aby mieć na uwadze całkowity bilans energetyczny, czyli to, czy
>organizmowi potrzebny jest chłód, czy ciepło, czy tylko krótkotrwały

A jak dlugo trzymac ta skarpetke na czole? Bo nie wyobrazam sobie spac
z nia na glowie - bardzo sie wierce przed zasnieciem.

>Gdy będziesz zdrowa, to gorąco polecam - oczywiście z rozsądkiem - mycie
>twarzy w zimnej wodzie. To Cię zahartuje.

Myje twarz w zimnej wodzie codziennie :)
Czy mam stan zapalny to nie wiem, bole czolowo-nosowe mialam takie ze
az sie balam co mi tam siedzialo, ale ostatnio sie poprawilo.

Wlasnie - dzieki za ta masc majerankowa. Bez przekonania zupelnie
zaczelam to stosowac i od samego poczatku wielkie zdziwienie i radosc.
Spodziewalam sie, ze jesli to cokolwiek robi, to nie sadzilam ze z
sobie taka blokada w nosie poradzi. Pachnie to bardzo delikatnie (ale
przyjemnie), nawet moj nieznoszacy majeranku TZ powiedzial, ze mu ten
zapach nie przeszkadza.. i nie sadzilam ze cos tak delikatnego (nawet
w ulotce stoi "slabe dzialanie") mi nos odblokuje. A jednak. Ostatnio
tylko czasami lekko mi sie nos przytyka i szybko odtyka. I do tego
niecale 2 zl :)
Polecam goraco wszystkim w potrzebie :)

>Jednak przy stanie zapalnym,
>osobiście zdecydowanie bardziej polecam skarpetkę ;-).

Troche sie dziwie temu co piszesz - zeby stan zapalny jeszcze
podgrzewac...

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

25. Data: 2005-01-27 21:58:29

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ct9a6e.3tr5cmh.1@sa.re
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>
Było:

> No... nogi w cieple, glowa w chlodzie, nawet jakis wierszyk o tym
> byl czy przyslowie ludowe :)

To było o uprawie ryżu ;-) <lol>

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

26. Data: 2005-02-01 18:04:48

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jan 2005 22:58:29 +0100, Sławek SWP
<s...@w...pl> wrote:

>To było o uprawie ryżu ;-)

O ryzu nie znam, to co ja slyszalam sie tyczylo snu. Ze nogi w cieple,
glowa w chlodzie, no i to sie rymowalo :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

27. Data: 2005-02-01 19:14:56

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie należy go wąchać tylko należy go przykleić na kciuka tak jak opisałem to w
odp. powyżej!!!
Super sposób na przespaną noc bez kataru.

Pozdrowionka
Greg

zwalczanie bólu głowy (jeśli niema czasu)
jak sfabrykować test ciążowy
co oznacza sluz w stolcu ?
Poszukuję pomocy lekarskiej
wstrząs anafilaktyczny a zespół hoigne'a