Poszukuję pomocy lekarskiej

1. Data: 2005-01-17 18:44:33

Temat: Poszukuję pomocy lekarskiej
Od: "Bartosz Wawrzyniak" <b...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam nadzieje, że zrozumiecie sytuację i nie skarcicie mnie za zamieszczenie
tego listu. Zamieszczam ten list w imieniu mojego sąsiada, ma nieodowład
obu nóg, straszne bóle. Mieszka na 2 pietrze w bloku, porusza się na wózku,
Ma wózek z akumulatorem, jak wyjdzie na dwór moze sam jeździć, ale problemem
jest zniesienie tego wózka z 2 pietra, bardzo ciezki, nie ma chetnych. Ten
cżłowiek tego lata wyjechał na dwór dzieki pomocy życzliwych ludzi ktorzy go
zniesli po 2 latach siedzenia w domu. On waży tyle co 1/4 tego wózka. Nie
bede sie wiecej rozpisywał, bo pomyslicie ze jakas kolejna niewiadoma idea
czy oszustwo, reklamowanie kogos, poprostu przeczytajcie list tego
człowieka, który sam napisał, ja go po kilku poprawkach stylistycznych
zamieszczam na forum. Tam jest telefon do Niego, jesli chcecie potwierdzic
autentycznosc tej informacji to dzwoncie pod mój numer tel.0-508-766-733 To
nie zadna sztuczka, oszustwo, nie mam nic do ukrycia dzwoncie, Pozdrawiam.

Oto tresc tego listu:

POSZUKUJĘ POMOCY LEKARSKIEJ !!!

Mam na imię Zygmunt N., jestem inwalidą I gr.,
mam niedowład obu nóg, poruszam się na wózku. Pracowałem w służbie zdrowia,
pomagałem ludziom,
a teraz sam potrzebuję pomocy.
Mam guz śród rdzeniowy w kręgosłupie "Ependymoma". Poszukuję Doktora
Neurochirurgii,
który by mi zoperował ten guz w całości,
ponieważ mam bardzo silne bóle.
Mam dopiero 54 lata i nie chciałbym jeszcze umierać,
bardzo pragnę żyć.
Ciężko mi znaleźć pomoc,
pewnie dlatego, że jestem za biedny.
Może znajdzie się taki Doktor Medycyny, który mnie uratuje bezinteresownie,
bardzo bym był wdzięczny temu Doktorowi. Słyszałem, że najbardziej
bezpieczna i skuteczna jest metoda laserowa. Takie operacje są
przeprowadzane za granicą,
ale koszt ok. 300 tys. zł, mnie na to nie stać.
Już 4 lata męczę się z tymi boleściami,
bardzo pragnąłbym by znalazł się ktoś kto by mi pomógł.
Z poważaniem Zygmunt N.

Mój telefon ( 0-62) 59-10-723 Ostrów Wielkopolski

2. Data: 2005-01-17 21:47:02

Temat: Re: Poszukuję pomocy lekarskiej
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:csh145$j81$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Bartosz Wawrzyniak <b...@f...net>
Było:

Ja chcę się dowiedzieć, że ktoś zrobił tą operację !

Napiszcie o tym ...

Jeśli potrzeba pomogę zareklamować, roześlę list że uratowali człowieka, że
nie sama znieczulica ...

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

wstrząs anafilaktyczny a zespół hoigne'a
gynalgin a tabletki antykoncepcyjne
pytanie do lekarzy
Lekarz-ignorant (żalę się)
talassemia