gynalgin a tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2005-01-17 17:23:10

Temat: gynalgin a tabletki antykoncepcyjne
Od: "Gospella" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie pytanie czy gynalgin oslabia dzialanie tabletek antykoncepcyjnych?
czy musze stosowac w czasie brania prezerwatywy?
dziekuje za odpowiedzi

2. Data: 2005-01-17 17:36:07

Temat: Re: gynalgin a tabletki antykoncepcyjne
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam takie pytanie czy gynalgin oslabia dzialanie tabletek
antykoncepcyjnych?
nie

> czy musze stosowac w czasie brania prezerwatywy?
a chcesz zarazić partnera?

3. Data: 2005-01-17 17:41:27

Od: "Gospella" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a chcesz zarazić partnera?

mam zapalenie lekkie, a nie poważniejsze schorzenie...

4. Data: 2005-01-17 19:32:11

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam zapalenie lekkie, a nie poważniejsze schorzenie...

Gynalgin zawiera metronidazol (pierwotniakobójczy, bakteriobójczy) i
chlorchinaldol (bakteriostatyczny, grzybostatyczny, rzęsistkobójczy) i
stosuje się go na mieszane zakażenia pochwy wywołane przez bakterie,
rzęsistka pochwowego i grzyby- w innych przypadkach nie ma sensu, więc nie
sądzę, zeby to było coś niezaraźliwego. zrobisz jak uważasz.

5. Data: 2005-01-17 19:37:06

Od: "Esme" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gospella" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> mam takie pytanie czy gynalgin oslabia dzialanie tabletek
antykoncepcyjnych?
> czy musze stosowac w czasie brania prezerwatywy?

gdy ja mialam przepisany gynalgin, lekarz zabronil mi kontaktow seksualnych.
napisalas, ze masz lekkie zapalenie ale co z tego? zapalenie to zapalenie.
wstrzymaj sie na kilka dni, z tego co pamietam gynalgin bierze sie przez
jakies 10.
pozdrawiam
a.

6. Data: 2005-01-18 18:14:30

Od: "Gospella" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rzęsistka pochwowego i grzyby- w innych przypadkach nie ma sensu, więc nie
> sądzę, zeby to było coś niezaraźliwego. zrobisz jak uważasz.

wiesz to ciekawe co piszesz, bo mi lekarz nic nie powiedział o grzybach itp,
tylko że lekkie zapalenie na podstawie cytologii, nie wspomniał również o
unikaniu stosunków, chociaż go o to spytałam w trosce o partnera, zastanowiło
mnie tylko to ( o to nie spytałam) czy tak jak w przypadku stosowania
antybiotyków gynalgin nie powoduje, że tabletki sa nieskutecznym
zabezpieczenień a propos ciązy....
ale dziekuje za wyjasnienia co do działania gynalginu, chyba zapytam lekarza
czym spowodowane bylo to zapalenie...

pytanie do lekarzy
Lekarz-ignorant (żalę się)
talassemia