Re: Zatoki- jak rozwiazac problem ??

From: "Trapez" <t...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zatoki- jak rozwiazac problem ??
Date: Fri, 6 Feb 2004 09:00:09 +0100

Użytkownik "bombel" <Bombel_1@usun to.wp.pl> napisał w wiadomości

> a kto ci polecil taka metode ? czy to twoj wynalazek?

Oczywięcie, że sam sobie tego nie myśliłem. Dla takiego prostego chłopaka ze
wsi jak ja to by było za dużo :)
Podstawy oczyszczania organizmu są opisane min. w książce G.P. Małachowa
"Oczyszczanie organizmu i prawidłowe odżywianie". To jest lekarz z Rosji,
który zebrał swoje doświadczenia, nowoczesną wiedzę medyczną oraz to co
wiadomo już od tysiacleci i przetrwało np. w tradycyjnej medycynie
chińskiej, indyjskiej itp.. Dokładniej o urynoterapii pisze w pozycji
"Biorytmologia i urynoterapia". Oczywiście mocz nie jest jedyną substancją
jaką można czyścić zatoki, ale nie trzeba w jego przypadku dobierać
proporcji np. soli fizjologicznych i martwić się czy gdy wlejemy w siebie
coś innego to nie spowoduje podrażnienia.
Jak juz pisałem, stosuję oczyszczanie zatok od jakiegoś czasu i poprawa jest
ciągła. Ponad 20 lat męczył mnie katar sienny, więc mam trochę
zanieczyszczone kanały wewnątrz głowy, ale z każym zabiegiem jest tych
zanieczyszczeń mniej.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl