Zatracenie

1. Data: 2007-06-18 13:07:38

Temat: Zatracenie
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

16 i 17 czerwca 2007 roku na Rynku
w Krakowie odbędzie się czwarta edycja imprezy integracyjnej
"Zwyciężać Mimo Wszystko", której celem jest prezentacja oraz promocja
talentów osób niepełnosprawnych.

Na scenie pod Ratuszem pojawią się gwiazdy polskiej estrady,
sportu i ekranu m.in.:

Katarzyna Rogowiec, Rafał Kubacki, Jaś Mela, Dariusz
Michalczewski, Artur Partyka, Zbigniew Zamachowski.

Będą im towarzyszyć niepełnosprawni sportowcy z różnych
dyscyplin, a także najwybitniejsi polscy paraolimpijczycy.

W pierwszym dniu imprezy odbędzie się Finał Festiwalu
Zaczarowanej Piosenki im. Marka Grechuty. Na scenie pod Ratuszem wystąpi
dwunastu utalentowanych niepełnosprawnych wokalistów. Wspierać ich będą:

Ewa Bem, Ewelina Flinta, Artur Gadowski, Kasia Nosowska, Kuba
Sienkiewicz, Zbigniew Wodecki.

W drugim dniu imprezy m.in.: pojedynki niepełnosprawnych
szermierzy oraz ciężarowców, piłka nożna dla niewidomych, mecz koszykówki i
rugby na wózkach, tenis stołowy, pokazy tancerzy na wózkach. Osoby niewidome
zagrają mecz goal-balla (piłka z dzwoneczkami), a z drużyną gwiazd zmierzą
się niepełnosprawni reprezentanci kadry narodowej w siatkówce.

To tylko niektóre atrakcje dwudniowej imprezy!!!

Bądź z nami !!!

Anna Dymna

i pracownicy Fundacji Mimo Wszystko

fot. Adam Golec

Program imprezy:

sobota, 16 czerwca 2007

11:00 Konferencja "Prawdziwe zwycięstwa człowieka - nie
ma zdrowia, bez zdrowia psychicznego"
14:30 Uroczyste Otwarcie Imprezy NOVEMBER PROJECT
15:00 Finał Festiwalu Zaczarowanej Piosenki im. Marka
Grechuty
17:40
Przegląd Teatralny wystąpią laureaci II miejsc Festiwalu
Albertiana 2007 oraz soliści
z Państwowej Szkoły Muzycznej
w Krakowie.

niedziela, 17 czerwca 2007

10:00 "Zwyciężać Mimo Wszystko"
w programie m.in. pokazy niepełnosprawnych mistrzów sportu
oraz mecz siatkówki reprezentacji Polski siatkarzy niepełnosprawnych z
drużyną gwiazd
13:00 Msza Święta w Bazylice Mariackiej w intencji osób
chorych
i niepełnosprawnych
16:00 Pokazy Ratownictwa WOŚP
21:00 Wielki Koncert Fundacji RADOŚĆ MIMO WSZYSTKO

fot. Jacek Wrzesiński

f...@m...org / www.mimowszystko.org

Wiadomość przesłana przez Grupę Onet.pl SA na zlecenie:

Fundacja Anny Dymnej "MIMO WSZYSTKO"
Ul. Balicka 12A/5B
30-149 Kraków

List został wysłany za zgodą użytkowników OnetPoczty
i zgodnie z jej regulaminem.

Weryfikacja listu:
http://poczta.onet.pl/mailing/96332192523924525531

Zasady wysyłania mailingu:
http://poczta.onet.pl/mailing/

Chciałoby się rzec... "Oj Aniu, Aniu. Kończysz jak wszyscy."
Ale "po kiego grzyba to mówić?"
Gdy dziewczyna nago na koniu mknie przez szary las.

ech

2. Data: 2007-06-18 14:05:50

Temat: Re: Zatracenie
Od: agu <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jak było?

(niestety za dużo na głowie i nie udało się być)

pozdrawiam!
agu

3. Data: 2007-06-18 14:10:05

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

agu<a...@p...onet.pl>

> I jak było?
>
> (niestety za dużo na głowie i nie udało się być)

eTaTusiowej płęty nie doczytała, a?

Gawron

4. Data: 2007-06-18 14:17:29

Od: agu <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron napisał:

> eTaTusiowej płęty nie doczytała, a?
>
> Gawron

Właśnie "usiłowałam dojść", sygnaturka to, czy dopisek? :P

Pozdrawiam!

agu

5. Data: 2007-06-18 14:24:55

Od: agu <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:

> Aga Ty jesteś motylem?

Motylem byłem, ale utyłem :-)

> ett

agu
--
"Jeśli wybierasz się w podróż niech będzie to podróż długa
wędrowanie pozornie bez celu błądzenie po omacku

6. Data: 2007-06-18 14:28:31

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam konie.
Przemiał inteligencji.

To sygnat Turka.

Aga Ty jesteś motylem?

ett

7. Data: 2007-06-18 14:33:54

Od: agu <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał:

> Oj, Ty moja żabko.
> Po_ca_łunek Cię wyzwoli?
>
> Kiedy i gdzie?
>

> ett

:-)
Nie jestem ropuchą agą:-)
choć można się pomylić.

Pozdrawiam!
agu

8. Data: 2007-06-18 14:34:28

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2007-06-18 14:47:43

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)
> Nie jestem ropuchą agą:-)
> choć można się pomylić.
>
> Pozdrawiam!
> agu

Można :-)))
agnos.

> Pozdrawiam!
> agu

klątwy ślij na swoich. A może jak już musisz, to na siebie?

Masz ogródek?

Słomka Ci nie wystaje.
Jesteś w mieście?

10. Data: 2007-06-18 15:26:30