Re: Zatrudnię handlowca Trójmiasto, Warszawa, Łódź

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Zatrudnię handlowca Trójmiasto, Warszawa, Łódź
Date: Fri, 25 Feb 2005 10:25:02 -0600
Sender: i...@p...onet.pl@adsl-68-253-195-203.dsl.emhril.ameritech.net

"Nixe" <nixe@fałpe.peel> wrote in message news:cvnfg7$651$1@news.onet.pl...

>> jesli sie tak uwaza, to na pewno beda.
>
> Jeśli_jak_się uważa?

ocho, zaczyna sie....

"ze bylo, jest i bedzie"
(prosze cie zapamietaj co teraz napisalam, zebys znow
za jakis czas nie pytala sie o to samo)

> Czy jeśli wszyscy powiemy "złodziejstwa nie ma", to ono zniknie?
> A jeśli mówimy "złodziejstwo istnieje", to je pochwalamy?
> Bez jaj :->

> Zatem z Waszą.
> Naprawdę nie rozumiem, jak można stawiać znak równości między tymi sprawami.

pogodzenie sie z "losem" bo tak bylo jest i bedzie
tylko sluzy temu, zeby wlasnie bylo.

> W którym miejscu tego zdania twierdzę, że_należy_siedzieć cicho i się nie
przeciwstawiać?

chodzi ci o wyraz,zdanie, czy moze o wydzwiek opinii?

> Mój front obrony Eulalki, jak to nazywasz, był tylko i wyłącznie próbą
wytłumaczenia całej sytuacji. Nie usprawiedliwiam* jej
> czynu (co mogłaś przeczytać choćby na psd),

nie czytalam tam calych przepychanek, ale zdaje sie,
wciaz stalas na fronie "dajcie jej spokoj, zdarza sie".

> co nie znaczy, że nie wolno mi wyrazić swojej opinii, dlaczego tak, a nie inaczej
mogła postąpić.

wyrazilas, i my wyrazilasmy swoja.

> A możesz rozwinąć tę myśl?

wydaje sie logiczne, biorac pod uwage twoje stwierdzenie
iz bylo jest i bedzie. aprobujesz tego typu zachowania,
bo gdybys nie aprobowala, to sama bys tego nie
robila, i nie zgadzala sie z nieuniknionoscia sytuacji.

> Ponieważ zadajesz mi pytanie "a Ty tak robisz?", co sugerowałoby, że jesteś
zdumiona faktem, że ktoś faktycznie mógłby tak
> postępować. A tym samym wnioskuję, że Ty takich rzeczy nie robisz.

acha.

> Jeśli się pomyliłam we wnioskach, to je sprostuj.

nie ma takiej potrzeby.

iwon(k)a