Zatrudnienie

1. Data: 2003-09-16 17:36:48

Temat: Zatrudnienie
Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam rente socjalna, lecz kolega zaoferowal mi prace chcialem sie
dowiedziec czy zabiora mi rente jesli zarobki beda wieksze od renty oraz
jakie ulgi on ma z tego tytulu ze mnie zatrudnia i jakie musi oplaty
poniesc? Renta socjalna od 1.10.2003 bedzie z zusu...Czy Panstwo cos zwraca
jemu ze mnie zatrudnia? Czy sa jakies haczyki na ile bedzie umowa?
Czekam na odpowiedz.
Z gory serdecznie dziekuje za info.

2. Data: 2003-09-16 17:55:56

Temat: Re: Zatrudnienie
Od: Maciek <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian Piotr Jasielski napisał:
> [...]
> poniesc? Renta socjalna od 1.10.2003 bedzie z zusu...Czy Panstwo cos zwraca
> jemu ze mnie zatrudnia? Czy sa jakies haczyki na ile bedzie umowa?

O ile mi wiadomo, choc rente socjalna bralem przez kilka lat i bylo to
juz tez kilka lat temu, pobierajac taka rente pracowac wcale nie mozesz.
Ja w trakcie otrzymywania tego swiadczenia - studiowalem, co wedlug
opieki socjalnej bylo niezgodne z przepisami.

Pocdrawiam :-)

3. Data: 2003-09-16 20:14:09

Od: "tetrus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja w trakcie otrzymywania tego swiadczenia - studiowalem, co wedlug
> opieki socjalnej bylo niezgodne z przepisami.

A ja pracowalem, tylko nie mmoglem przekroczyc wysokosci renty socjalej

4. Data: 2003-09-17 15:56:06

Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 16 Sep 2003 22:14:09 +0200, "tetrus" <t...@p...fm>
napisał:

>A ja pracowalem, tylko nie mmoglem przekroczyc wysokosci renty socjalej

UWAGA
od 01.10.2003 wchodzi w zycie nowa ustawa, a w niej wybór albo praca,
albo renta.
Jutro mogę odać szczególy.

Z poważaniem:
Zdzisław Sokołowski

5. Data: 2003-09-17 16:27:47

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zdzisław" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> UWAGA
> od 01.10.2003 wchodzi w zycie nowa ustawa, a w niej wybór albo
praca,
> albo renta.
> Jutro mogę odać szczególy.
---------------------------------
Ano wchodzi, tyle że takiej akurat alternatywy tam nie ma. Zalecam b.
uważne jej przestudiowanie, by Zainteresowanych nie wprowadzać w błąd.
Zbig A G

6. Data: 2003-09-17 17:41:11

Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
No , poza tym ,ze nie bedzie juz tak latwo jak bylo dotychczas. Wiadomo o co
chodzi , co moim zdaniem jest zdrowym rozwiazaniem w tej ustawie.
Pozdrawiam
Andrzej

7. Data: 2003-09-17 18:31:24

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich!
> No , poza tym ,ze nie bedzie juz tak latwo jak bylo dotychczas.
Wiadomo o co
> chodzi , co moim zdaniem jest zdrowym rozwiazaniem w tej ustawie.
-----------------------------------
Istotnie, gdyby komuś zostawić perspektywę utrzymania się przez
miesiąc z kwoty nieco większej niż 500 zł, to jest b. zdrowe
(zwłaszcza na cierpiących na otyłość i leczących się skutecznie
wyłącznie energią kosmiczną).
--
Zbig A G

Alimenty- jak dlugo???
www a niewidomi małe pytanie dot. warstw
Po ostatnich moich pobytach w Zakopanem
obóz sportowy
Amen