Zawartość masła w maśle

21. Data: 2006-02-16 12:35:14

Temat: Re: Zawartość masła w maśle
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
news:dt1rg6$t58$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Stąd tylko krok do przykucia się łańcuchem do półki z nabiałem w
> hipermarkecie... ;)

A ty wiesz jaka to dla nich reklama byłaby??
u mnie w miasteczku sie jeden taki usiłowł reklamować w ten sposób że
komisja juz dach sprawdziła i kończą odsnieżanie...

22. Data: 2006-02-16 12:38:44

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Feb 2006 13:41:16 +0100, Waćpanna lub waćpan @nn, w wiadomości
<news:43f4720d@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> ;))))))))

cherbata to od razu z cukrem
ale chodowca, to nijak tylko trzody chlewnej
tylko skąd od trzzody chlewnej masło?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

23. Data: 2006-02-16 12:38:47

Od: Aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> Dnia Thu, 16 Feb 2006 13:32:45 +0100, Waćpanna lub waćpan Aniared, w
> wiadomości <news:dt1rg6$t58$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> od świeżej bułki, czy od niekupowania, bo sie lekko zamotałam? :>

Od niekupowania, rzecz jasna ;) Od bojkotowania "wynalazków". Bo samo
bojkotowanie pewnie nie przyniesie wymiernego efektu ;)

--
Ania
Ladorusie: http://www.aniared.blog.onet.pl

24. Data: 2006-02-16 12:39:39

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Feb 2006 13:38:47 +0100, Waćpanna lub waćpan Aniared, w
wiadomości <news:dt1rpa$hfn$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Od niekupowania, rzecz jasna ;) Od bojkotowania "wynalazków". Bo samo
> bojkotowanie pewnie nie przyniesie wymiernego efektu ;)

Już myślałam, ze masz coś do bułek. Mam właśnie świeże i mam masło
śmmeitankowe smakujące masłem i tak soli czosnku może dołożę i ten tego, to
ja jestem w kuchni ;>

25. Data: 2006-02-16 12:40:57

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana
> "The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

Mea Culpa...

wyszło jakby próbować byka wydoić....

Przyjmijcie moja samokrytyke

M;)

26. Data: 2006-02-16 12:41:16

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisal(a):

>albo sie dogadac z chodowca
;))))))))
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

27. Data: 2006-02-16 12:41:33

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W." > > > A nie prosciej zacząc poprostu bojkotowac takie
wynalazki??
> tez

Czytanie ze zrozumieniem jest wielką cnotą... jakże rzadką jednak.

> No własnie..ale jak widze to zeby zjesc dobre masło to trzeba sie udac w
> rejony gdzie nie dotarły idiotenszopy i hacapy...

Nie wiem co to jest, ale ja mam dobre masło w kilku okolicznych sklepach.

> chodowca

Aha, to ja nie mam więcej pytań.
Agata

28. Data: 2006-02-16 12:42:48

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Feb 2006 12:16:45 +0100, Gusiek <a...@W...onet.pl>
napisał:

> z Garwolina (bodajże śmietankowe) - oba mają te papierkowe, jasne
> opakowania
> i są w kostkach po 250 g - jak na przyzwoite masło przystało.
> Pozdrawiam, Agata

Dziękuję. Garwolin ( tak, tak...) byl na czarnej liscie podpadnietych
producentów.
Zaś Siedleckie sprawdzimy.

29. Data: 2006-02-16 12:43:53

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Już myślałam, ze masz coś do bułek. Mam właśnie świeże i mam masło
> śmmeitankowe smakujące masłem i tak soli czosnku może dołożę i ten tego,

Ale masz bułki czy takie nadmuchane powietrzem??

M;)

30. Data: 2006-02-16 12:46:28

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dziękuję. Garwolin ( tak, tak...) byl na czarnej liscie podpadnietych
> producentów.

Przyznam uczciwie, że Garwolina dawno nie kupowałam, bo jest za drogi...
Może mieszają w maśle ekstra? A może coś się zmieniło. Obwącham przy
najbliższej okazji...
A gdzie ta lista?
Pozdrawiam, Agata

drugie podejście do faworków :-)