Zawartość masła w maśle

71. Data: 2006-02-17 11:17:17

Temat: Re: Zawartość masła w maśle
Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tym, którzy jeszcze żyją złudzeniami , polecam obejrzenie filmu francuskiego z
1976 r - "skrzydełko czy nóżka".
Tylko dokładnie, do końca ;)

72. Data: 2006-02-17 11:31:03

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.02.2006, o godzinie 12.17.17, na pl.rec.kuchnia, zebra napisał(a):

> Tym, którzy jeszcze żyją złudzeniami , polecam obejrzenie filmu francuskiego z
> 1976 r - "skrzydełko czy nóżka".
> Tylko dokładnie, do końca ;)

A możesz zaspoilerować? Oglądałem swego czasu, ale nie lubię Louis De Funes
więc nie ma szans, żeby to obejrzał ponownie. :)

*Habeck*
- Schutzbach

73. Data: 2006-02-17 11:59:47

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli nie rozróżniają i jeżeli masło nazywa się masłem to domyślnie jest
> chyba, że bez dodatków... Przynajmniej taką mam nadzieję. :)
>
> --
> Pozdrawiam,
> *Habeck*
> /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
> - Schutzbach

Może sie myle,ale to chyba masło solone,a to już chyba nie to.

Pozdrufka.Krzysiek.B

74. Data: 2006-02-17 12:07:29

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 4...@n...onet.pl,
k...@p...onet.pl at k...@p...onet.pl wrote on 17/02/2006
12:59:

> Może sie myle,ale to chyba masło solone,a to już chyba nie to.

To masło solone jest robione z tłuszczu roślinnego?...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

75. Data: 2006-02-17 12:26:59

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca <n...@g...pl> wrote:

> To masło solone jest robione z tłuszczu roślinnego?...

Nie, ale przecież sól to CHEMIA! ;-)

A President występuje (a przynajmniej kiedyś występował) w dwóch odmianach -
solony i niesolony. I był całkiem dobry, podobnie zresztą jak wspomniane tu
już Kerrrygold.

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

76. Data: 2006-02-17 13:34:51

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Zobacz:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=23209
> pozdr. Jerzy

To zaniedługo zamiast google bedziemy mowic (pisac) gugle?
albo gógle?
zreszta ten pierwszy adres uz (dla lamerow) chozi :-)~
Nie zebym byl zwolennikiem makaronizmow ale ketchup to ketchup a keczup to
tylko spolszczenie... nic wiecej
Poza tym napisane tam jest keczup a nie keczap...

o jak w takim badz razie powiesz na Public relation?

77. Data: 2006-02-17 14:25:01

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> o jak w takim badz razie powiesz na Public relation?

to akurat proste jest: Pijar ;)))))

Marek:))

78. Data: 2006-02-17 15:47:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Feb 2006 14:34:51 +0100, "Misiek" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
>tylko spolszczenie... nic wiecej
>Poza tym napisane tam jest keczup a nie keczap...
>
>o jak w takim badz razie powiesz na Public relation?

Jeszcze mozna wziac chyba oryginalna nazwe - catsup (co do
wlasciwej oryginalnosci slowa mam watpliowsci, bo sa angielskie i
holenderskie wersje, pochadzace w m/w tego samego regionu swiata)
a public relation to publiczny krewny mi wyszedl :PPP

Pierz, ktoremu i tak najbardziej sie podoba slowo "bodiczkowac" -
w hokeju na lodzie slowo czesto uzywane ;))))) wiec i na gugle
przyjdzie czas!
K.T. - starannie opakowana

79. Data: 2006-02-17 15:49:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

3

>O! Tak kiedyś udało mi się zrobić - wyszło zamiast bitej śmietany. :) Swoją
>drogą pyszne masło w ten sposób wychodzi - śmietana była dosładzana i mało
>nabrało delikatnego słodkiego posmaku. :) Tylko oddzielenie go od resztek
>było niezbyt wygodne. A jak się nazywają te specjalne drewniane naczynia, w
>których się ubijało kiedyś śmietanę i wychodziło masło?

Nam tez wyszlo raz swietne maslo, jak wystawilam mlodsze dziecko
za drzwi do ogrodu by smietane bilo, a za drzwiami, zebym potem
smietanowego rozbryzgu nie musiala sprzatac...spieszylo nam sie
ogladac tenis, kazdy mial cos do robienia...a o dziecku
zapomnielismy i tak bilo...bilo.... hehehehe

Pierz
K.T. - starannie opakowana

80. Data: 2006-02-17 17:53:27

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> Mylisz się. Jeżeli ją masz, to na pewno ode mnie. :P
> Używam jej od ponad 2 lat. :)

Oooo :) nie wiedzialam, kradziejka jestem :P
A tak powaznie, to mam ze strony z cytatami.

Iwona
//Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu//

drugie podejście do faworków :-)
Re: moja meksykańskia wyżerka
Kotlety mielone bez jajka?
Ile czasu gotować jajko na miękko?