Strona główna Grupy pl.sci.psychologia "Zawiescie czerwone latarnie" zamiast wytykac brak czerwonych lampek ;) Re: "Zawiescie czerwone latarnie" zamiast wytykac brak czerwonych lampek ;)

Re: "Zawiescie czerwone latarnie" zamiast wytykac brak czerwonych lampek ;)

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 7 Feb 2020 15:46:47 -0800 (PST)
Subject: Re: "Zawiescie czerwone latarnie" zamiast wytykac brak czerwonych lampek ;)
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu sobota, 8 lutego 2020 00:07:15 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> a cos tam slyszalem, antybiotyki ponoc, rozwaliles mnie Jakubie, dziekuje
> ---
> W d. antybiotyki se wsadzcie: ;P
> "Według najnowszych dostępnych danych, pochodzących z 2016 r., co roku na świecie
rejestruje się 376 mln zakażeń wywoływanych przez cztery typy najczęściej
występujących chorób przenoszonych drogą płciową, takich jak rzęsistkowica pochwowa,
chlamydioza, rzeżączka oraz kiła. Poza rzęsistkowicą są one wywoływane przez
bakterie, które są coraz częściej oporne na antybiotyki."

> https://pulsmedycyny.pl/who-codziennie-1-mln-zakazen
-chorobami-przenoszonymi-droga-plciowa-963044

Dlatego pamiętając słowa hr. Puszkina na wszelki wypadek należy szukać panienek,
które są skromne, a nie od razu wskakują na dzidę.