"Zawiescie czerwone latarnie" zamiast wytykac brak czerwonych lampek ;)

1. Data: 2020-02-04 23:29:14

Temat: "Zawiescie czerwone latarnie" zamiast wytykac brak czerwonych lampek ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W KOsciolach i cerkwiach jak w dawnych Chinach
czy zdziczale dzielnicach czerwonych latarnii
-znak Milosci gotowej do wziecia ;)

"Nefrytowy Cesarz zesłał na Ziemię pięknego żurawia, który był jego ulubieńcem.
Niestety ten został zabity przez mieszkańców pobliskiej wioski, dlatego rozgniewany
cesarz chciał spalić tę wioskę. Przebiegli miejscowi, dowiedziawszy się o tym,
zaczęli zapalać przed domami czerwone lampiony [...] czym zmylili cesarza. Sądząc, że
wieś spotkała już zasłużona kara, zaniechał swoich poczynań"

Tu Jezus -Syn Boga, tam Zuraw -ulubieniec Nefrytowego Cesarza

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Nefrytowy_Cesarz

http://mateusz.pl/ksiazki/ja-cd/ja-cd-319.htm

2. Data: 2020-02-05 01:39:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 4 lutego 2020 23:29:15 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
wieś spotkała już zasłużona kara, zaniechał swoich poczynań"

> Tu Jezus -Syn Boga, tam Zuraw -ulubieniec Nefrytowego Cesarza

W chińskiej religii znajdziesz więcej ciekawych postaci:
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Troje_Czystych

3. Data: 2020-02-05 19:08:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/02/2020 o 22:29, m...@g...com pisze:
> [...]
wieś spotkała już zasłużona kara, zaniechał swoich poczynań"

> Tu Jezus -Syn Boga, tam Zuraw -ulubieniec Nefrytowego Cesarza

synku, doly z wapnem i latarnie, piekla nie ma

--
gazebo

4. Data: 2020-02-06 23:48:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

synku, doly z wapnem i latarnie, piekla nie ma
---
dziadku wkrotce sie przekonasz osobiscie/organoleptycznie, POczekaj na wirusa ;P

5. Data: 2020-02-07 03:55:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 lutego 2020 23:48:41 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> synku, doly z wapnem i latarnie, piekla nie ma
> ---
> dziadku wkrotce sie przekonasz osobiscie/organoleptycznie, POczekaj na wirusa ;P

czy każesz trenerowi czekać na wirusa?
możesz się nie doczekać, białasów nie rusa

6. Data: 2020-02-07 16:35:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 lutego 2020 03:55:30 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> czy każesz trenerowi czekać na wirusa?
> możesz się nie doczekać, białasów nie rusa

Za to te rusajom [jak to PISze bluskaj] zwlaszcza "trenerow":
https://portal.abczdrowie.pl/dramatyczny-wzrost-zaka
zen-kila-i-rzezaczka

7. Data: 2020-02-07 17:06:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 lutego 2020 16:35:53 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> Za to te rusajom [jak to PISze bluskaj] zwlaszcza "trenerow":
> https://portal.abczdrowie.pl/dramatyczny-wzrost-zaka
zen-kila-i-rzezaczka

Tutaj wypada spuentować za wieszczem:
"???? ????????? ?? ??? ?????????
???? ????????? - ??????? ????????"

A tak w ogóle to wcześnie zgłoszony syfilis i tryper są wyleczalne.

8. Data: 2020-02-07 19:37:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/02/2020 o 16:06, Jakub A. Krzewicki pisze:

zen-kila-i-rzezaczka

> Tutaj wypada spuentować za wieszczem:
> "???? ????????? ?? ??? ?????????
> ???? ????????? - ??????? ????????"
>
> A tak w ogóle to wcześnie zgłoszony syfilis i tryper są wyleczalne.

a cos tam slyszalem, antybiotyki ponoc, rozwaliles mnie Jakubie, dziekuje

--
gazebo

9. Data: 2020-02-08 00:07:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> A tak w ogóle to wcześnie zgłoszony syfilis i tryper są wyleczalne.

a cos tam slyszalem, antybiotyki ponoc, rozwaliles mnie Jakubie, dziekuje
---
W d. antybiotyki se wsadzcie: ;P
"Według najnowszych dostępnych danych, pochodzących z 2016 r., co roku na świecie
rejestruje się 376 mln zakażeń wywoływanych przez cztery typy najczęściej
występujących chorób przenoszonych drogą płciową, takich jak rzęsistkowica pochwowa,
chlamydioza, rzeżączka oraz kiła. Poza rzęsistkowicą są one wywoływane przez
bakterie, które są coraz częściej oporne na antybiotyki."

https://pulsmedycyny.pl/who-codziennie-1-mln-zakazen
-chorobami-przenoszonymi-droga-plciowa-963044

10. Data: 2020-02-08 00:46:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 lutego 2020 00:07:15 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
>
> https://pulsmedycyny.pl/who-codziennie-1-mln-zakazen
-chorobami-przenoszonymi-droga-plciowa-963044

Dlatego pamiętając słowa hr. Puszkina na wszelki wypadek należy szukać panienek,
które są skromne, a nie od razu wskakują na dzidę.

Darwinista nieswiadomie odkryl PO co ludzkosci "Idea" Istniejacego Boga ;P
POwszechne Braterstwo ;)
Re: hipoteza Darwina
Juszczyszyn
cukier