Zawiodł mnie Bonprix ;(

1. Data: 2004-04-26 13:48:46

Temat: Zawiodł mnie Bonprix ;(
Od: "Anuti" <anutka1504@(nospam)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze, poniewaz jestem zazenowala brakiem profesjonalizmu katalogu
wysylkowego Bonprix ;(

Kilka tygodni temu zafascynowala mnie jedna z sukieneczek. Postanowilam
kupic ja poprzez internet.
Czekam, czekam, czekam i..dzis dostaje ich pisemko ze "niestety nie moga
zrealiwoac zamowienia z przyczyn od nich niezaleznych.."!
Baja nr 1 bo ta sukienka w dalszym ciagu jest na ich stronie jako dostepna!!

Jestem zla, bo od lat poluje na biała sukienke, ale nigdzie takowej nie moge
znalesc, a nie chce szyc u krawcowej.

Ech, szkoda slow

Zawiedzona Ania

1. Data: 2004-04-26 13:50:37

Temat: Re: Zawiodł mnie Bonprix ;(
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuti" <anutka1504@(nospam)go2.pl> napisał w wiadomości

> Ech, szkoda slow
>
> Zawiedzona Ania

ale to nie pierwszyzna, ja mialam kiedy zamowione 2 rozne bluzki....
po miesiacu dostalam pisemko ze nie moga mi wyslac jednej z nich z powodu
takiegp ze nie chca wyslac czegos co jest niskiej (jakby ktos kupujac u nich
liczyl na spuer jakosc! ))) jakosc (bluzka jest do tej pory w tej samej
cenie dostepna na stronie www w katalogu) a juz minely jakies 4 miesiace od
zamowienia i druga bluzka o ktorej pisemko sie nie wypowiadalo nie dotarla
do mnie....
totalna porazka
a kiedy byli dobrzy, ale to bylo dawno dawno temu.....

pozdr

1. Data: 2004-04-26 14:53:03

Od: "Anuti" <anutka1504@(nospam)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po miesiacu dostalam pisemko ze nie moga mi wyslac jednej z nich z powodu
> takiegp ze nie chca wyslac czegos co jest niskiej (jakby ktos kupujac u

Dokladnie cos takiego samego mi napisali!

Ech, szkoda mi ten sukienki bo kupilam juz do niej dodatki;( buciki,
torebeczke..

OK, a znacie jakies SPRAWDZONE I PROFESJONALNE katalogi wysylkowe? z tego co
wiem jest jeszcze jeden, ale zapomnaialm nazwy.

Ania

1. Data: 2004-04-26 14:58:11

Od: "Magdalena Marcinkowska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, a znacie jakies SPRAWDZONE I PROFESJONALNE katalogi wysylkowe? z tego
co
> wiem jest jeszcze jeden, ale zapomnaialm nazwy.

jest jeszcze Quelle. http://www.quelle.pl/.

pozdrawiam
Qlka

1. Data: 2004-04-26 15:05:58

Od: "Anuti" <anutka1504@(nospam)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest jeszcze Quelle. http://www.quelle.pl/.

O wlasnie dzieki!!

a oni jak sie sprawuja? wysylaja czy tez zbywaja?

1. Data: 2004-04-26 15:07:34

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O wlasnie dzieki!!
>
> a oni jak sie sprawuja? wysylaja czy tez zbywaja?

wysylaja, ale jak na towar jaki proponuja to znaczy jakos sa bardzo drodzy,
tutaj tez sie nacielam, musialam zwraca kostium ktory kosztwal dobre 400 zl
a byl tak tandetnie uszyty ze wstyd mi za nich bylo :)

pozdr

1. Data: 2004-04-26 17:25:41

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anuti wrote:
> [...]
> moga zrealiwoac zamowienia z przyczyn od nich niezaleznych.."!
> Baja nr 1 bo ta sukienka w dalszym ciagu jest na ich stronie jako

Ja kiedyś wysłałam do tej firmy maila z pytaniem, już nie pamiętam jakim, i
nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Za to dodali sobie mój adres do jakiejś
listy spamowej.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-26 22:55:39

Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupiłam przez internet bluzkę i zamówiłam przy okazji katalog, przysłali
mi e-maila zaraz z potwierdzeniem że zamówienie zostało przyjęte, z tego co
piszą na stronie to czas realizacji mają 3 tygodnie jesli towar jest w
magazynie, minęło półtora miesiąca i nic, nie przysłali jeszcze, ani nie
napisali, natomiast katalog był szybko, tak po tygodniu juz siedział w
skrzynce, ale nie zamawiam, bo tylko smaku sobie narobię a i tak nie
przyślą, albo moze dopiero za pół roku jak juz zapomnę, albo utyję i rozmiar
nie bedzie pasował,
pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-04-27 08:39:02

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skrzynce, ale nie zamawiam, bo tylko smaku sobie narobię a i tak nie
> przyślą, albo moze dopiero za pół roku jak juz zapomnę, albo utyję i

Witam,
hmmm... nie miałam problemów ani z Bon Prix ani z Quelle. Paczki zawsze
dostawałam w terminie i było w nich to, co chciałam, a gdy czegoś nie
przysłali do dosyłali w tydzień/dwa później. Można jeszcze sprubować
www.freemans.com.pl u nich też zamawiałam i też byłam zadowolona. Może coś
ze mną jest nie tak? :)
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-04-27 09:45:30

Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Można jeszcze sprubować
> www.freemans.com.pl u nich też zamawiałam i też byłam zadowolona.

No ciuszki spox, szkoda tylko ze podane w baksach..

Może coś
> ze mną jest nie tak?

Z Toba wszystko OK, to z nimi raczej nie ;/

pozdro
Ania

problem z różem juz rozwiazany :)
cera podczas "trudnych dni"