Zbiorowa paranoja

1. Data: 2002-06-05 18:08:28

Temat: Zbiorowa paranoja
Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ramówka połamana, Marszałkowska opustoszała, nawet w kościołach księża
zmieniają godziny mszy i wywieszają monstrualnych rozmiarów ekrany, coby z
wiernymi oglądać, jak kilkudziesięciu chłopa biega za małym okrągłym
przedmiotem. Zbiorowa paranoja?

A w Trójce koncert. Evo, słucham razem z Tobą.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-06-05 18:15:27

Temat: Re: Zbiorowa paranoja
Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <...>
> wiernymi oglądać, jak kilkudziesięciu chłopa biega za małym okrągłym
> przedmiotem.

te przedmiot to piłka nożna?
M.

1. Data: 2002-06-05 18:19:14

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
/.../
> A w Trójce koncert. Evo, słucham razem z Tobą.

Cieszę się Daguś:)
"Autobusy zapłakane deszczem...";))

Noale;) nie wszyscy przecież lubią to samo.

Pozdrawiam słuchających i nie:)
E.

1. Data: 2002-06-05 18:34:17

Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTM wrote:

> Noale;) nie wszyscy przecież lubią to samo.

Na szczęście. :)
Chociaż mi nie chodziło o sam przedmiot lubienia, tylko o aureolkę emocji i
zdarzeń wokół tego przedmiotu i o sposób ich wyrażania. :)

Pozdrawiam ciepło,
Daga

1. Data: 2002-06-05 19:43:52

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga"

> Chociaż mi nie chodziło o sam przedmiot lubienia, tylko o aureolkę emocji i
> zdarzeń wokół tego przedmiotu i o sposób ich wyrażania. :)

Myślisz o małym okrągłym przedmiocie kultu;) ?

Kiedyś przeżywałam:)
Za czasów Lubańskiewgo, Górskiego i Wembley;)
Teraz wszystko jakby zamieniło się w komercję, a to już mniej mnie bierze;),
natomiast
szaleństwa mundialowe rozumiem.
Byle nie chciano po nich linczować przegranych;)

E.

1. Data: 2002-06-06 01:33:35

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga wrote:

> Zbiorowa paranoja?

Teraz to nie to samo. Kiedys w czasie meczow reprezentacji zywego ducha
nie bylo na ulicach i tylko co pewien czas z otwartych okien dobiegal
jakis nieartykulowany gremialny ryk ;). Jak wtedy bylo fajnie - cala
ulica dla mnie ;).

Flyer

1. Data: 2002-06-06 07:49:06

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest dobrze,
nie bylo korkow i mozna w tym czasie cos zalatwic.

1. Data: 2002-06-06 08:14:48

Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM napisała:

> [...]

Samo szaleństwo też rozumiem. :) Każdy może szaleć na jakimś punkcie, tylko
czemu przedmiot tego szaleństwa jest tak dziwacznie traktowany? Na
obejrzenie Oscarów nikogo nie zwalnia się z pracy wcześniej... i nikt nie
rozumie, kiedy tłumaczę, że koncert Us3 w Trójce odbędzie się tylko raz i to
dla mnie ważne. :)))
A na mecz? Dlaczego wolno iść?
A pozostając przy sporcie - kultowego Wiktora Pietrenki nie obejrzałam wiele
razy, bo w szkole nie rozumieli, że muszę. :P
Nawet przy okazji Małysza nie działy się takie dziwy, chociaż wygrywał raz
za razem...

Pozdrowienia dla tych, co dali się ponieść i dla tych, co nie dali. :)

Daga

1. Data: 2002-06-06 08:31:07

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> rozumie, kiedy tłumaczę, że koncert Us3 w Trójce odbędzie się tylko raz i
[cut]

Jak to dlaczego? Przecież to wielkie "patriotyczne" wrzenie "całego narodu"
(a nie indywidualne fanaberie tyou chęci pójścia na koncert Us3)
(święto/tragedia), a każdy "patriotyzm" jest cacy i usprawiedliwia wiele.
Dlaczego Małysz nie aż tak? Może dlatego, że zespół lepiej pasuje do
podstawiania go za "cały naród". Też dlatego, że piłka nożna to jednak
bardziej zadomowiona dyscyplina i taka, z którą w zasadzie każdy mężczyzna
choć odrobinę się zetknął i może się identyfikować, wypowiadać na temat itp.

Saulo

1. Data: 2002-06-06 08:37:42

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <d...@p...neostrada.pl> wrote in message
[cut]
> Jak to dlaczego? Przecież to wielkie "patriotyczne" wrzenie "całego
narodu"
[cut]

Dodam, że nie tylko w Polsce. W Anglii wygląda to zdaje się podobnie, a może
jeszcze bardziej.

Saulo

grupy otwarcia
Kofta "pamiętajcie o Ogrodach" Trójka
rozmawiać, ale jak.......??
Re: Juz moze starczy?:-)
Poszykuję "sędziego kompetent." w Warszawie za wynagrodzeniem.