Zbliża czy oddala?

1. Data: 2000-11-09 07:58:18

Temat: Zbliża czy oddala?
Od: "Telma" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie ludziska, po co pisujecie na listy dyskusyjne ?
Mamy taki wspaniały wynalazek jakim jest Internet, możemy wymieniać
opinie, szukać kontaktu z innymi ludżmi, przynależeć do grupy itp.
Czy to nie jest bez sensu?
Wkłada się w to dużo czasu, energii, emocji i cała para idzie w kable.
Bo przecież nie zna się często nikogo z grupy, czasami ludzie
uczestniczący
w dyskusji to jakieś koszmarne fantomy, tworzy się błędne koło, bo
piszemy gdyż brakuje nam rozmówców w realu a tym samym tracimy czas
kiedy można by
nawiązać kontakt z żywym człowiekiem lub poświęcić go bliskim.
Bo chyba nikt nie powie że satysfakcjonuje go wirtualne życie.
Czy to nie zmierza do tego że ludzie będą zamknięci w swoich dziuplach
z komputerem i będą stukać, stukać, stukać...
Co innego gdy chodzi o czystą wymianę informacji, ale poza tym?
Jeszcze sensownie jak np. na grupach regionalnych ludzie się regularnie
spotykają,
albo jak na seks.towarzyskie szukają autentycznego kontaktu z bliźnim
:),
ale co jeśli jest to puste ?
Co o tym myślicie?

Pozdrawiam
Telma

1. Data: 2000-11-09 08:08:00

Temat: Re: Zbliża czy oddala?
Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> możemy wymieniać
> opinie, szukać kontaktu z innymi ludżmi, przynależeć do grupy itp.
> Czy to nie jest bez sensu?

Wręcz przeciwnie.

> [...]
> kiedy można by
> nawiązać kontakt z żywym człowiekiem lub poświęcić go bliskim.

Jest taka teoria że tak na prawdę zawsze rozmawiamy tylko ze sobą ...

> Bo chyba nikt nie powie że satysfakcjonuje go wirtualne życie.
> Czy to nie zmierza do tego że ludzie będą zamknięci w swoich dziuplach
> z komputerem i będą stukać, stukać, stukać...

A jak będą zamknięci w dziupli samotności we dwoje to będzie lepiej?
Czy stukanie wyklucza wieczornu pub? Niektóre grupy wręcz organizują
spotkania uczestników.

> Co innego gdy chodzi o czystą wymianę informacji, ale poza tym?
> Jeszcze sensownie jak np. na grupach regionalnych ludzie się regularnie
> spotykają,

Wiesz, świat jest taki mały... Skąd jesteś?

rgr

1. Data: 2000-11-09 09:20:39

Od: <e...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ani nie zbliza, ani nie oddala, tylko substytuuje...

Jana Z.

1. Data: 2000-11-09 10:11:05

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mamy taki wspaniały wynalazek jakim jest Internet, możemy wymieniać
> opinie, szukać kontaktu z innymi ludżmi, przynależeć do grupy itp.

Nie. To znak nowych czasów.
Dla mnie internet jest po prostu jeszcze jedną możliwością.

Asmira

1. Data: 2000-11-09 15:56:19

Od: "Antonio Samarino" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciao Telma!
ASL?

1. Data: 2000-11-10 09:48:50

Od: "Bellatrix" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>regularnie
>bliźnim

>Ani nie zbliza, ani nie oddala, tylko substytuuje...

Tak, ale nie tylko. Ludzie o wiele bardziej sa soba i o wiele swobodniej sie
wypowiadaja, niz w bezposredniej dyskusji. Oczywiscie nie mam namysli wyzwisk,
ktorymi co poniektorzy zasmiecaja grupy dyskusyjne.

_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl

1. Data: 2000-11-10 21:11:15

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Telma" <a...@w...pl>

>Powiedzcie ludziska, po co pisujecie na listy dyskusyjne ?
To akurat grupy dyskusyjne, od grupy artykułów na dany temat. Listy byłyby
od list, na których są czytelnicy i na podstawie których rozsyła się
artykuły.
>Mamy taki wspaniały wynalazek jakim jest Internet, możemy wymieniać
opinie, szukać kontaktu z innymi ludżmi, przynależeć do grupy itp. Czy to
nie jest bez sensu?
Tak w ogóle to wszystko jest bez sensu :-))) No, ale nie dla wszystkich.
> [...]
dyskusji to jakieś koszmarne fantomy, tworzy się błędne koło, bo piszemy
To raczej kwestia zainteresowań tych rozmówców. Biorąc pod uwagę, że
większość z nich interesuje zupełnie coś innego to pozostają płyciutkie
rozmowy. Szerszy krąg odbiorców daje szansę znalezienia tych, których
interesuje to samo.
>a tym samym tracimy czas kiedy można by nawiązać kontakt z żywym
człowiekiem lub poświęcić go bliskim.
Moglibyśmy, ale po co ?
>Bo chyba nikt nie powie że satysfakcjonuje go wirtualne życie.
Mnie odpowiada :-)))
>Czy to nie zmierza do tego że ludzie będą zamknięci w swoich dziuplach z
komputerem i będą stukać, stukać, stukać...
A myślisz co innego robili przez wieki ? Może nie mieli komputerów a np.
swoje skrzypeczki, ale to ma tylko inny kształt a służy do tego samego.
>Co innego gdy chodzi o czystą wymianę informacji, ale poza tym?
A po Ci "czysta wymiana informacji" ?
>Jeszcze sensownie jak np. na grupach regionalnych ludzie się regularnie
spotykają,
Co w tym sensownego ?
>albo jak na seks.towarzyskie szukają autentycznego kontaktu z bliźnim :),
Naprawdę naiwne jest załączać komputer w nadziei, że zaspokoi zwierzęce
potrzeby.
>ale co jeśli jest to puste ?
Nic.
>Co o tym myślicie?
Myślę, że nie doceniamy tego, że go mamy.

--
Wysłane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.0
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

1. Data: 2000-11-12 18:18:42

Temat: Odp: Zbliża czy oddala?
Od: "Telma" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie. To znak nowych czasów.
> Dla mnie internet jest po prostu jeszcze jedną możliwością.

Masz rację, to ogromna możliwość, która przekłada się czasem
na wspaniałe efekty w życiu.
Jednakże należałoby mieć świadomość pułapki,
jaką niesie traktowanie wirualnej rzeczywistości
na równi albo zamiast świata realnego - prowadzi
to na pewno do nieporozumień, a i też poważnych dramatów.:(

Pozdrawiam
Telma

1. Data: 2000-11-12 20:17:17

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Telma" <a...@w...pl>
>Masz rację, to ogromna możliwość, która przekłada się czasem na wspaniałe
efekty w życiu.
Jakie ?
>Jednakże należałoby mieć świadomość pułapki, jaką niesie traktowanie
wirualnej rzeczywistości na równi albo zamiast świata realnego - prowadzi to
na pewno do nieporozumień, a i też poważnych dramatów.:(
Jakich ?

1. Data: 2000-11-13 15:30:37

Od: "madae" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na równi albo zamiast świata realnego - prowadzi
> to na pewno do nieporozumień, a i też poważnych dramatów.:(

Hey
Mowisz tylko o nie wlasciwym wykorzystaniu technologii. JA zauwazylem jedna
ciekawa rzecz. Osoby z dostepem do sieci lepiej sie rozwijaja. Tzn np. ja od
czasu jak moge sie podlaczac jestem bardziej otwarty i zakrecony:), W
szkole idzie mi lepiejz np. z angielskiego bo paru moich znajomych nie zna
naszego ojczystego jezyka. Interenet to tylko technologia i sposob jej
wykorzystania zalezy tylko od ludzi. Jedni potrafia ja dobrze wykorzystac ,
ukazuja swoje prawdziwe ja , oswajaj sie z tym ze caly czas moga byc soba i
przenosza to do real'a. Wszystkoz alezy od ludzi . Nie kazdy kto gral w
Mortal Kombat , Quaka czy sluchal Marilyn manson bedzie zabijal wszystkoz
zalezy od ludzi. I tyle
See Ya
madae

m...@p...fm