Re: Zbliża czy oddala?

From: "Bellatrix" <k...@h...com>
Sender: "Bellatrix" <k...@h...com>
Subject: Re: Zbliża czy oddala?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: 10 Nov 2000 04:48:50 -0500

<>Użytkownik "Telma" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>kable.
>dziuplach
>regularnie
>bliźnim

>Ani nie zbliza, ani nie oddala, tylko substytuuje...
>
>Jana Z.

Tak, ale nie tylko. Ludzie o wiele bardziej sa soba i o wiele swobodniej sie
wypowiadaja, niz w bezposredniej dyskusji. Oczywiscie nie mam namysli wyzwisk,
ktorymi co poniektorzy zasmiecaja grupy dyskusyjne.

_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl