Zbyszkowi

1. Data: 2006-03-17 14:27:41

Temat: Zbyszkowi
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z okazji Imienin wszystkiego najlepszego.
Niech Twój legendarny biały ogród chwilowo przestanie być biały :))A jak sie to
wszystko stopi,niech zakwitnie milionem białych kwiatów,dajac Ci wiele radosci.

Pozdrawiam, Lilka

2. Data: 2006-03-17 16:09:23

Temat: Re: Zbyszkowi
Od: "grazyna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko stopi,niech zakwitnie milionem białych kwiatów,dajac Ci wiele

Piekne życzenia, ja też się przyłączę i zycze wszystkiego naj w twoim ogrodzie
grazyna

3. Data: 2006-03-17 16:31:24

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grazyna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> radosci.

> Piekne życzenia, ja też się przyłączę i zycze wszystkiego naj w twoim
ogrodzie

Też się przyłączam do życzeń.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2006-03-17 16:34:47

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko stopi,niech zakwitnie milionem białych kwiatów,dajac Ci wiele

Niech daje Ci radość i ten ogród pełen traw i pięknych dzikich łąk :)
Serdeczne życzenia, Zielka

5. Data: 2006-03-17 16:52:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "grazyna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> sie

> ogrodzie
>
> Też się przyłączam do życzeń.

Przyłączam się:)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2006-03-17 17:56:45

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Mar 2006 17:52:14 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> jak

> Przyłączam się:)

Serdeczne i ciepłe życzenia:)

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-03-17 18:01:44

Temat: Re: Zbyszkowi i Patrykom
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech daje Ci radość i ten ogród pełen traw i pięknych dzikich łąk :)
> Serdeczne życzenia, Zielka

I ja życzę bujnych i bujniejszych dziwolągów ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: No i jeśli jest gdzieś po cichu zakamuflowany jakiś Patyk to
również niech przyjmie gorące imieninowe życzenia !

8. Data: 2006-03-17 18:37:55

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Serdeczne i ciepłe życzenia:)

I ja też się przyłączam!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2006-03-17 19:04:05

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka"
>Użytkownik "Janusz Czapski" <

> Też się przyłączam do życzeń.
> Pozdrawiam ;-)

to i ja się tu podepnę :-))
wszystkiego najlepszego, kwiatów dużo, kolorowych , wiosny szybkiej i
pachnącej swieżą, wypoczętą ziemią i lata słonecznego w dzień,a deszczowego
w nocy. A do tego spełnienia marzeń, nawet tych najskrytszych , które do
szczęscia prowadzą. :-)))

--
ewa

10. Data: 2006-03-17 20:13:29

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BARDZO DZIĘKUJĘ za życzenia imieninowe. :-)

Pospacerowałem dzisiaj w ogrodzie przy domu w Lublinie.
Sytuacja jest dość dobra. Czuć wiosnę! :-)
Oglądałem trzmielinę Fortunego po zimie.
Nawet ze zmarzniętymi liśćmi jest ozdobna.
Myślę, że juz w najbliższym tygodniu wezmę się za przycinanie i formowanie.

Pozdrawiam przedwiosennie, :-)

Zbyszek

pnącza
zywoplot na ciezkiej gliniastej glebie