Zdalne sterowanie przez telefon

1. Data: 2003-09-15 06:38:26

Temat: Zdalne sterowanie przez telefon
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Widział gdzieś kto w sprzedaży ustrojstwo, które potrafi sterować
urządzeniami domowymi zdalnie za pośrednictwem telefonu, używając
klawiatury i wybierania tonowego ? Chodziło by mi np. o uruchomienie
ogrzewania podczas nieobecności.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-09-15 07:03:37

Temat: Re: Zdalne sterowanie przez telefon
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urządzeniami domowymi zdalnie za pośrednictwem telefonu, używając
> klawiatury i wybierania tonowego ? Chodziło by mi np. o uruchomienie

widzialem. niezalezne sterowanie dla 4 urzadzen
urzadzenie "mowi" jaka masz mozliwosc wyboru
po angielsku i niemiecku.
jesli Cie interesuje gdzie to mozesz kupic w Lodzi
to sie postaram

MarcinP

1. Data: 2003-09-15 08:35:32

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcinP napisał(a):

> widzialem. niezalezne sterowanie dla 4 urzadzen
> urzadzenie "mowi" jaka masz mozliwosc wyboru
> po angielsku i niemiecku.
> jesli Cie interesuje gdzie to mozesz kupic w Lodzi
> to sie postaram

Ile takie cóś stoi ?

1. Data: 2003-09-15 08:37:19

Od: "Slawek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można też bardzo prosto z centralki alarmowej.

Pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2003-09-15 09:57:21

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile takie cóś stoi ?
>
> --
> Piotr Jankisz

No i mala pomylka. W Lodzi to jest zamontowane,
ale kupione bylo w Gliwicach, firma ZETA sp z o o
tel 32 238 97 15

cena tego urz. ktore ja widzialem ok 800 netto
tanie to to nie jest

MarcinP

1. Data: 2003-09-15 10:05:42

Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

We wiadomości z dnia Monday, September 15, 2003 8:38 AM,
<< Piotr Jankisz >> pisze:

> [...]
> urządzeniami domowymi zdalnie za pośrednictwem telefonu, używając
> klawiatury i wybierania tonowego ? Chodziło by mi np. o uruchomienie

A może "Zrób to sam"? Spójrz tu: http://tinyurl.com/ndys

Jak nie boisz się lutownicy, to koszt niewielki. A jeśli tak - zamawiasz
gotowe urządzenie na 200 zł

--
tymczasem,
* * * * *

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-09-15 10:50:32

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcinP napisał(a):

> cena tego urz. ktore ja widzialem ok 800 netto

Cokolwiek drogo.

1. Data: 2003-09-15 10:52:33

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Rolbiecki napisał(a):

> Jak nie boisz się lutownicy, to koszt niewielki. A jeśli tak - zamawiasz
> gotowe urządzenie na 200 zł

Było coś takiego w Elektronice Praktycznej, nr 3/97, ale to strasznie
stary projekt i może nie być już osiągalny. Poza tym tam było 8 kanałów,
a mnie wystarczyłby 1-2. No i trochę zależy mi na homologacji -
urządzenie jest połączone do linii telefonicznej.

1. Data: 2003-09-15 23:30:11

Od: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Jankisz wrote:
> [...]
> urządzeniami domowymi zdalnie za pośrednictwem telefonu, używając
> klawiatury i wybierania tonowego ? Chodziło by mi np. o uruchomienie

bylo www.avt.pl albo com.pl musza to miec, gotowy zestaw i zrobisz sam,
satysfakcja i $ w kieszeni jesli sie nie myle. Zobacz tez na allegro moze
jakies z chin jeszcze taniej, mam w domu kilka samorobek (samo lutek
raczej..) i wszystko ok :)

1. Data: 2003-09-21 13:23:45

Od: "Wojtek Banaszak" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć> napisał w wiadomości
> [...]

Dialer telefoniczny (np.Dial09 f-my ROGER), do kupienia w sklepach z
urządzeniami alarmowymi lub w Castoramie. Cena, w zależności od miejsca
zakupu, 150 - 250 zł. Istnieją podobne urządzenia działające jak telefon GSM
( gdy nie ma linii telefonicznej) w podobnych (trochę wyższych cenach). W
razie potrzeby służę dokładniejszymi informacjami.
Pozdrawiam
Wojtek

wc zabudowane ??
sklepy