Zdejmowanie przyklejonego lustra

1. Data: 2003-10-13 05:31:52

Temat: Zdejmowanie przyklejonego lustra
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Czeka mnie czynność jak w tytule. Lustro przyklejono do glazury
silikonem sanitarnym ( a nie szklarskim ), skutkiem czego oblew jest
ustawicznie niszczony. Lustro ma spore wymiary, 60 x 60. Jak toto
bezpiecznie zdjąć ? Przyklajone raczej solidnie ;)

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2003-10-13 05:47:42

Temat: Re: Zdejmowanie przyklejonego lustra
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> bezpiecznie zdjąć ? Przyklajone raczej solidnie ;)

Może tak jak wyjmują szyby z samochodów?
Cienki stalowy drut (np. stara struna) i tak jak piłą "twoja-moja". We
dwie osoby + trzecia do asekurowania lustra.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-10-13 06:59:58

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ivan napisał(a):

> Może tak jak wyjmują szyby z samochodów?

A jak się to robi ? Aha, mam zapytać się dresiarzy ? :)

> Cienki stalowy drut (np. stara struna) i tak jak piłą "twoja-moja".

Nie wiem czy silikon tak łatwo pójdzie struną. Ale pomysł jest.

1. Data: 2003-10-13 08:17:54

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak się to robi ? Aha, mam zapytać się dresiarzy ? :)
Nie..., szklarzy samochodowych, ja to w jakimś warsztacie podejrzałem.

"twoja-moja".
> Nie wiem czy silikon tak łatwo pójdzie struną. Ale pomysł jest.
Pójdzie, pójdzie. Jedyny problem może być, że można lustro od tyłu
porysować.

1. Data: 2003-10-13 08:31:11

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ivan napisał(a):

> Pójdzie, pójdzie. Jedyny problem może być, że można lustro od tyłu
> porysować.

Ale mnie na nie zależy, chcę się go pozbyć i wstawić nowe.

1. Data: 2003-10-14 06:38:26

Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

: Czeka mnie czynność jak w tytule. Lustro przyklejono do glazury
: silikonem sanitarnym ( a nie szklarskim ), skutkiem czego oblew jest
: ustawicznie niszczony. Lustro ma spore wymiary, 60 x 60. Jak toto

Co to znaczy "oblew jest niszczony"? Ja mam 3 lustra 190 na 120 (nie liczac
mniejszych) wszystkie przyklejone silikonem sanitarnym.
Czego mam oczekiwac?
MAciej

1. Data: 2003-10-14 07:32:48

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Paluszynski napisał(a):

> Co to znaczy "oblew jest niszczony"? Ja mam 3 lustra 190 na 120 (nie liczac
> mniejszych) wszystkie przyklejone silikonem sanitarnym.
> Czego mam oczekiwac?

Pojedynczych plamek, powiększających się w czasie. Nie dla każdego
oblewu i każdego silikonu sanitarnego.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

uszkodzenie powłoki malarskiej na wannie
test
Dogrzewanie
pralka privileg duo 510S
kredyt na zakup domu na rynku pierwotnym