Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie

31. Data: 2009-10-30 13:11:58

Temat: Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie [fwd psf]
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>
news:hceo81$dph$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik Robakks napisał:

> to jaki skutek osiagnales? -- bla

Nagłośnienie. :-)
PS. Zgodnie z Twoją wolą ten post tylko psp bez crosspostu
Cieszysz się? :) -- bara

32. Data: 2009-10-30 13:16:02

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nagłośnienie. :-)
> PS. Zgodnie z Twoją wolą ten post tylko psp bez crosspostu
> Cieszysz się? :) -- bara

jak pisalem, populista

--
bla

33. Data: 2009-10-30 13:28:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> jak pisalem, populista -- bla

Nadajesz słowu populizm nowe znaczenie, a mnie cechy,
których nie mam.
"Populizm często przybiera formę schlebiania masom poprzez
krytykowanie ekipy rządzącej."
Nie schlebiłem sobie mas odsłaniając mechanizm socjopatyczny.
-- Robakks

34. Data: 2009-10-30 14:11:10

Temat: Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie
Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> bardziej interesuje mnie mechanizm który powoduje, że chcąc odpowiedzieć
> ci tu i teraz, jestem kierowany na berdyczów

Trolle wyłażą z klatek i crosspostują, a inni kontynuują
te crossposty i wyciągją trolle z KFów tam, gdzie ludzie
nie są ciekawi różnych przypadłości psychicznych...
więc czasem trzeba zrobić troszkę porządków.

Nie mam pretensji, że psp karmi trolle, żeby nie pozdychały,
bo rozumiem, że tutaj mogą być przydatne do celów badawczych.

--
mjk
Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

35. Data: 2009-10-30 14:33:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Slawek Kotynski pisze:

> Trolle wyłażą z klatek i crosspostują, a inni kontynuują
> te crossposty i wyciągją trolle z KFów tam, gdzie ludzie
> nie są ciekawi różnych przypadłości psychicznych...
> więc czasem trzeba zrobić troszkę porządków.

czyli ty jesteś taki - porządkowy?

36. Data: 2009-10-30 15:05:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy>
domości news:hcetgb$77t$1@news.onet.pl...

> czyli ty jesteś taki - porządkowy?
> --
> http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

Troll Kotynski to taki samozwańczy porządkowy, który
na SCI zasłynął z ogłoszenia wszem i wobec, że samochód
wystaje przed samego siebie, a gdy czubek samochodu osiąga
prędkość zero to pojawia się droga hamowania.
Nie mając nic na swoją obronę nagłaśnia, że te osoby, które
twierdzą inaczej są psychiczni - siebie nazywając "ludziem".
To klasyczny "pożyteczny idiota" - pożyteczny w ogłupianiu.

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
crosspost:
pl.sci.fizyka, pl.sci.psychologia

37. Data: 2009-10-30 17:02:13

Temat: Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie [fwd psp]
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> przepraszam, ze zyje
> --
> bla

Socjotechnika
Socjologia

Socjotechnika, ogół metod, środków i działań praktycznych zmierzających
do wywołania pożądanych przemian w postawach lub zachowaniach
społecznych, np. oddziaływanie (pozytywne lub negatywne) nauczyciela na
uczniów, wpływ reklamy na jednostkowe lub społeczne zachowania
konsumpcyjne.

Działania socjotechniki stanowią też jeden ze środków walki o władzę,
rozwiązywania konfliktów społecznych, komunikacji społecznej itp.

Podstawowe metody socjotechniczne to np. perswazja, manipulacja,
intensyfikacja lęku. Klasycznym dziełem dotyczącym zastosowania
socjotechniki w sprawowaniu władzy jest dzieło N. Machiavellego Książę.
W praktyce oddziaływania socjotechniczne kierowane są zarówno na
emocje (strach, współczucie, miłość), jak i na intelekt (prezentacja danych
statystycznych, powoływanie się na badania i autorytety naukowe).

Socjotechnika określana jest też jako inżynieria społeczna.
http://portalwiedzy.onet.pl/47197,,,,socjotechnika,h
aslo.html

Nauki, z których czerpie psychologia, to głównie socjologia, antropologia,
filozofia i biologia,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychologia

* * *
Czy wiesz gazebo dlaczego crosspostowałem ten wątek z fizyki
na psychologię? Ile mechanizmów socjospołecznych chciałem
zademonstrować i na co zwrócić uwagę uważnym?
Interesuje Cię psychologia?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

38. Data: 2009-10-30 17:46:12

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krytykowanie ekipy rządzącej."
> Nie schlebiłem sobie mas odsłaniając mechanizm socjopatyczny.

gadanie

--
bla

39. Data: 2009-10-30 17:48:15

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
aslo.html

> Nauki, z których czerpie psychologia, to głównie socjologia, antropologia,

ja nie bardzo rozumiem, uczysz sie do egzaminu?

> [...]
> na psychologię? Ile mechanizmów socjospołecznych chciałem
> zademonstrować i na co zwrócić uwagę uważnym?

interesuja mnie ludzie

--
bla

40. Data: 2009-10-30 18:04:01

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> dziecko drogie, przeprosilem, ze przez swoja nieuwage napisalem na grupe
> fizyka, przy czym ty sie w dalszym ciagu upierasz zeby po niej rzezbic,
> jesli to nie jajka sprezyscie ci zaszkodzily to nietoperz

BTW wpadl mi nietoperek prez okno w toalecie, malenstwo takie

(.) Karczemna rozpusta...
Paulina...
Dobry wojak Szwejk :o)
Rzymska Prosytutka