Re: Zdiagnozujcie :(

Data: 2001-10-20 13:09:06
Temat: Re: Zdiagnozujcie :(
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

Joanna Nowak napisał:

> Wlasciwie od porodu czyli jakies 10 mies.
Przesadzasz.
Dyskutowalismy o alkoholu w ciazy, to mowilas ze is ok.
Pamietasz ?

Istnieje jednak takie zagrozenie, ze internet wysysa z ciebie sily
witalne.
Jest taki syndrom, ze czym dluzej dyskutujesz tym bardziej sie czujesz
wyczerpana.

Jedyna znana na to rada to Mind Extension Studies.

Sa na internecie ludzie, pompy ssace, ktorzy wysysaja energie
intelektualna i czujesz sie wyczerpana po kazdej dyskusji.

Ja natomiast przesylam energie za posrednictwem internetu.
Kto ze mna dyskutuje ten dostaje duzo energii, smialosci, zadowolenia i
czuje sie swietnie.
Mam taka grupe , na ktorej ludzie wprost szaleja i uwielbiaja ze mna
dyskutowac.
Wystarczy ze napisze jeden post, a odpowiedzi jest 50.
J.