Zdjęcia mojego mieszkania...

11. Data: 2005-10-14 15:07:44

Temat: Re: Zdjęcia mojego mieszkania...
Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba napisał(a):
> ...są pod adresem http://republika.pl/mieszkam/
> Zapraszam!
> Kuba :)

Brakuje psa i kota... no i może kanarka :)
Właśnie doceniłam przestrzeń na moich 52 pustych metrach kwadratowych.
Uwielbiam moje mieszkanie, moje własne niezagracone, jasne mieszkanko.

12. Data: 2005-10-14 15:52:49

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

... wyobrażam sobie ten wszechobecny brud - "zero"
możliwości odkurzenia czy wymycia tego wszystkiego...

A.D.

13. Data: 2005-10-14 16:49:19

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ...są pod adresem http://republika.pl/mieszkam/

...w sumie o gustach sie nie dyskutuje, ale przyznaj, ze te zdjecia z
balaganem (rowery, ciuchy) nie powinny byly sie pojawic... Poza tym IMO
klimat lekko rustykalno-retro-kiczowaty - nie kazdemu musi przypasc do gustu
(mi momentami tak), czym nie powinienes sie przejmowac (to twoje M).
Natomiast szczegolnie na tak malej powierzchni nalezaloby zadbac o lad i
porzadek ;)

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

14. Data: 2005-10-14 19:02:08

Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel zbierania niepotrzebnych klamotów, poza
muzeum.

15. Data: 2005-10-14 20:07:48

Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-14 21:02, Bonifacy napisał(a):
> Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel zbierania niepotrzebnych klamotów, poza
> muzeum.

Jest taka jednostka chorobowa - zespol jakis tam. Pokazuja ich czasem w
TV jak robotnicy oprozniaja ich mieszkania.

--
alugastrin || email: N/A
"Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja

16. Data: 2005-10-15 07:44:30

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl.wywalto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bonifacy" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel zbierania niepotrzebnych klamotów,
poza
> muzeum.

a mniue zastanawia cel fotografowania tych klamotów i umieszczania zdjec w
sieci. Przyznam sczerze - nie widzę. Chyba że autor liczył na współczucie

MaW

17. Data: 2005-10-15 11:54:05

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...są pod adresem http://republika.pl/mieszkam/
> Zapraszam!

straszna graciarnia, ale jak zapraszasz to wpadne, jakie piwo preferujesz?

;-)

pozdrawiam WM

Jeszcze raz panele
Kaloryfer - grzeje, jak chce 8(