Zdradzony czy myśli samobójcze to normalne ?

1. Data: 2010-08-27 09:32:36

Temat: Zdradzony czy myśli samobójcze to normalne ?
Od: "Mirek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Po 8 latach małżeństwa zostałem zdradzony przez moją żonę. Na początku nie
wiedziałem co ze sobą zrobić, miałem nawet myśli samobójcze, teraz już jest
OK, pogodziłem się z tym.

W przypływie sam nie wiem czego wysłałem jej zdjęcie gdzie niejako chcę się
powiesić, czy takie zachowanie może świadczyć o jakiejś chorobie psychicznej
?

Proszęo odpowiedź

Pozdrawiam
Mirek

2. Data: 2010-08-27 21:21:59

Temat: Re: Zdradzony czy myśli samobójcze to normalne ?
Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> W przypływie sam nie wiem czego wysłałem jej zdjęcie gdzie niejako chcę
> się powiesić, czy takie zachowanie może świadczyć o jakiejś chorobie

Powinneś jej wysłać głowę konia jak w Ojcu Chrzestym :)))

V.

3. Data: 2010-08-27 21:42:49

Temat: Re: Zdradzony czy my?li samob?jcze to normalne ?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mirek napisał(a):
> Witam
>
> Po 8 latach ma??e?stwa zosta?em zdradzony przez moj? ?on?. Na pocz?tku nie
> wiedzia?em co ze sob? zrobi?, mia?em nawet my?li samob?jcze, teraz ju? jest
> OK, pogodzi?em si? z tym.
>
> W przyp?ywie sam nie wiem czego wys?a?em jej zdj?cie gdzie niejako chc? si?
> powiesi?, czy takie zachowanie mo?e ?wiadczy? o jakiej? chorobie psychicznej
> ?
>
> Prosz?o odpowied?
>
> Pozdrawiam
> Mirek

Właściwie po tym co piszesz na grupach, będąc twoją żoną też bym
ciebie zdradził.

4. Data: 2010-08-28 07:04:21

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob napisał:

> Właściwie po tym co piszesz na grupach, będąc twoją żoną też bym
> ciebie zdradził.

az sie nasuwa pytanie dlaczego tak pozno? :)

--
bla

5. Data: 2010-08-28 09:29:58

Od: "Mirek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> az sie nasuwa pytanie dlaczego tak pozno? :)

Możesz to jakoś uzasadnić ? ;)

6. Data: 2010-08-28 15:38:42

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mirek napisał:
> U?ytkownik "gazebo"<g...@c...net> napisa? w wiadomo?ci

> Mo?esz to jako? uzasadni? ? ;)

a nie prosciej porozmawiac z zona?

--
bla

7. Data: 2010-08-28 22:24:21

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> a nie prosciej porozmawiac z zona?
>
> --
> bla

Jak ma zamiar rozmawiać z żoną tak jak pisze swoje posty, to lepiej
nich nie rozmawia, bo go znowu zdradzi;)

8. Data: 2010-08-28 22:24:56

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> a nie prosciej porozmawiac z zona?
>
> --
> bla

Jak ma zamiar rozmawiać z żoną tak jak pisze swoje posty, to lepiej
nich nie rozmawia, bo go znowu zdradzi;)

Re: Paradoks Achillesa i żółwia
ha
Kot Gdzieś W Czasie
Portret Polki?