Re: Zdrowe podejście do tematu

41. Data: 2016-03-08 20:17:32

Temat: Re: Zdrowe podejście do tematu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Mar 2016 19:45:33 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-03-08 19:12, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> To rodzinne.

> Bo pedały molestują

Gdzie ja mówię, że MŚK był aż MOLESTOWANY??? - czytaj uważnie i nie
zniekształcaj moich wypowiedzi, pomnij, coś mi powiedziała... aj, to nie ta
bajeczka... No wszak istnieją różne odcienie szarości między bielą i
czernią, tak mnie tu pouczałaś niegdyś :->

> tylko prawdziwie męskich mężczyzn. Nie innych
> pedałów.

NIE TYLKO do zdeklarowanych pedałów kierują swoje "sygnały" - także WCIĄŻ
badają nieznany, nowy teren, w poszukiwaniu nowych obiektów i O TYM mówię
:->

> Chyba dlatego, że zamiast buzi-dupci chcą nieustannie dostawać
> kopa w dupę i po pysku.
> W pedalstwo widać wpisany jest masochizm.

PEDAŁ to ktoś, kto ma pociąg do MĘŻCZYZN. Z definicji.

Powinnaś też wiedzieć, że u gejów, a także u lesbijek!
istnieje ZAWSZE (powtarzam: ZAWSZE) w parze polaryzacja quasi-hetero, czyli
jedna osoba jest bardziej typem (fizycznym i psychicznym) męskim, a druga
bardziej żeńskim. Wystarczy popatrzeć na takie pary i już po samym
wyglądzie widać, kto tam kogo... tentegoli 3-|
O, np:
http://s3.party.pl/newys/katarzyna-adamik-z-partnerk
a-olga-chajdas-viva-sierpien-2013-328632-GALLERY_BIG
.jpg
Masz tu jakąkolwiek wątpliwość?

No więc wracając do gejów - ewidentnie to właśnie typy gejowskie "żeńskie"
próbują swoich zalotów w stosunku do męskich mężczyzn, na identycznej
zasadzie jak kobiece kobiety podrywają męskich facetów, he he - a że geje
ryzykują oberwaniem po łbie albo i lepiej, to i cóż, widac mają to wliczone
w sumaryczny obrachunek przyjemności w karierze" :->

42. Data: 2016-03-08 20:29:03

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ryzykują oberwaniem po łbie albo i lepiej, to i cóż, widac mają to wliczone
> w sumaryczny obrachunek przyjemności w karierze" :->

Bardzo ciekawe te Twoje teorie są. Fascynujące wręcz.
Widać, że masz duże doświadczenie także i w tej dziedzinie.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

43. Data: 2016-03-08 20:32:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Mar 2016 20:29:03 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-03-08 20:17, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

a-olga-chajdas-viva-sierpien-2013-328632-GALLERY_BIG
.jpg

> Bardzo ciekawe te Twoje teorie są.

To nie są ani moje, ani teorie.

> Fascynujące wręcz.
> Widać, że masz duże doświadczenie także i w tej dziedzinie.

Wiedza jest dana nielicznym i wciąż to, niestety, widzę wokół siebie...

44. Data: 2016-03-08 20:36:49

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-08 o 20:17, Ikselka pisze:

> [...]
> O, np:
> http://s3.party.pl/newys/katarzyna-adamik-z-partnerk
a-olga-chajdas-viva-sierpien-2013-328632-GALLERY_BIG

na tej słitaśnej foci to chyba są dwie butche ;-)

> [...]
> ryzykują oberwaniem po łbie albo i lepiej, to i cóż, widac mają to wliczone
> w sumaryczny obrachunek przyjemności w karierze" :->

zgadzam się z tobą, mojego męża też podrywa taki damski gej
a na mnie patrzy z taką odrazą jakby nie rozumiał jak mogę podobać się
mojemu :-D

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

45. Data: 2016-03-08 20:43:22

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie ja mówię, że MŚK był aż MOLESTOWANY???

Wzrokiem...

Przecież nie mówimy tu o tym, że pedały molestują, tylko o tym, że
spojrzenie każdego faceta _prawdziwy_ męski facet odczuwa jako molestowanie.

To chyba on ma problem, a nie heteroseksualny patrzący?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2016-03-08 21:57:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2016 o 17:11, Ikselka pisze:

> Cóż, zapewne u Ciebie powodował "reakcje organizmu" - u mnie (i MŚK) było
> do tego bardzo daleko, było to dosyć bolesne doznanie i sama nawet chciałam
> zrezygnować po pierwszej sesji, a nie zrobiłam tego tylko z powodu
> przekonywania masażysty, że się przyzwyczaję do bólu i nie będę go
> odczuwała po kilku sesjach - i tak jest zresztą, do tego doszła wielka ulga
> w dolegliwościach kręgosłupa, które praktycznie minęły.

A Ty sądzisz, że ja tylko na jednej sesji niegdyś byłam?

Wiem, że wiesz, co ja myślę. Zawsze.

Ewa

47. Data: 2016-03-08 22:05:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2016 o 19:12, Kviat pisze:

> [...]
> Czy spojrzenie takiego prawdziwie męskiego faceta też interpretuje jako
> spojrzenie pedzia? Każdy facet jest "podejrzany"?

Z moich spostrzeżeń wnioskuję, że mężczyźni, którzy nie mają wątpliwości
co do swojej orientacji seksualnej, to w ogóle sobie łba jakimiś tam
gejami nie zajmują. Temat ich nie interesuje i finito. Nawet gdyby taki
gej się na niego gapił, to ten nie zwróciłby na to uwagi.
No chyba że zawodowo, psycholog jakiś zajmujący się tematem czy cuś, ale
akurat takich osobiście nie znam.

Ewa

48. Data: 2016-03-08 22:23:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2016 o 22:05, FEniks pisze:

> [...]
> gej się na niego gapił, to ten nie zwróciłby na to uwagi.
> No chyba że zawodowo, psycholog jakiś zajmujący się tematem czy cuś, ale

I przypuszczam, że ci, którzy coś tam wyczuwają "przez skórę i na
odległość", mają skłonności.

Ewa

49. Data: 2016-03-08 22:34:47

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-08 o 22:05, FEniks pisze:

> Z moich spostrzeżeń wnioskuję, że mężczyźni, którzy nie mają wątpliwości
> co do swojej orientacji seksualnej, to w ogóle sobie łba jakimiś tam
> gejami nie zajmują.

Otóż to.
Prawdziwy facet nie ma problemu z gejami. Prawdziwy facet broni
słabszych, dyskryminowanych i opluwanych. I w takim zakresie,
ewentualnie, geje mogą go interesować i wzbudzać emocje.

Prawdziwy facet _nie_boi_ się zwykłego masażu leczniczego, nawet
wykonanego przez geja. Czego się boi? Że gej go zgwałci czy co?
Jak kobieta idzie na masaż leczniczy i masażystą jest facet, to ma z
góry założyć, że zostanie zgwałcona?
Taki facet musi mieć poważne wątpliwości co do własnych preferencji
seksualnych, skoro nawet spojrzenia facetów go niepokoją. O masażystach
_leczniczych_ nawet nie wspominając....

Pozdrawiam
Piotr

50. Data: 2016-03-08 22:44:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Tue, 8 Mar 2016 08:57:08 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Czy twój facet zawsze widzi w spojrzeniu innego faceta podtekst erotyczny?

TAK, bo ma do teo podstawę - wcześniejsze tego typu ZŁE doświadczenia (np w
pociągu, w hotelu itp), i na pewno nie ma zwyczaju wymyślać cudów
niestworzonych. Tylko wybitnie męskie typy (jak on) mają takie przejścia,
że są nagabywani przez pedziów, niestety. Ty ich nie masz, no bo ty
przecież żałosny zdegenerowany metruś jesteś. :-|

Powtarzasz zaburzenia psychiczne księży, to oni przez celibat wszędzie widzą
atakujący ich seks i tą są nazwane w psychiatrii psychozy lub stany psychotyczne.

Re: Zdrowe podejście do tematu
Zdrowe podejście do tematu