Zdrowa zywnosc !!! cos wiecej na ten temat??

1. Data: 2000-03-07 00:25:47

Temat: Zdrowa zywnosc !!! cos wiecej na ten temat??
Od: "Dziubek R." <r...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE!!!
dlaczego jeszcze nie ma takiej grupy?????
r...@b...ch

1. Data: 2000-03-07 10:17:07

Temat: Zdrowo???
Od: "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma, bo my lubimy zjeść dobrze ... :)))
Doti
Konwersacja: Zdrowa zywnosc !!! cos wiecej na ten temat??

1. Data: 2000-03-07 19:10:14

Temat: Re: Zdrowo???
Od: c...@t...pl (Marcin) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Mar 2000 11:17:07 +0100, "Czeraniuk, Dorota"
<D...@d...depfa-it.com> wrote:

>Nie ma, bo my lubimy zjeść dobrze ... :)))

No wlasnie. A od czasu do czasu to zdrowo zjesc cos baardzo
niezdrowego :o)

Marcin Smigielski:
www.geocities.com/szybkibill
www.rallypl.w.pl

1. Data: 2000-03-07 20:04:11

Temat: Re: Zdrowa zywnosc !!! cos wiecej na ten temat??
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw) szukaj wiadomości tego autora

Dziubek R. <r...@b...ch> wrote:

> ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE!!!
> dlaczego jeszcze nie ma takiej grupy?????
> r...@b...ch

Czy to znaczy, ze my tutaj zajmujemy sie niezdrowa zywnoscia? Schabowym
z wagrami, kielbasa pelna jadu i kawa z arszenikiem? Nie martw sie,
niedlugo juz pojdziemy wszyscy do piachu.

Wladyslaw

1. Data: 2000-03-08 17:53:52

Od: k...@p...onet.pl (Gosia) szukaj wiadomości tego autora

[...]

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Bo aby sie zdrowo odzywiać trzeba mieć szmal bo to drogi interes

4$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-10 09:56:59

Temat: Odp: Zdrowo???
Od: "Dziubek R." <r...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

to nie jest prawda!!!!
czy roznego rodzaju orzechy i wszelkie warzywa sa drogie
to bzdury!!!! wcale nie jest tak
chyba zadko kto wie co to naprawde jest zdrowa zywnosc i zdrowe odzywianie
naszego organizmu????
pozdrowienia
Robert
Użytkownik Gosia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NDBBJFNEGLHOJMLEMILMAEBLCAAA.kulikgos@poczta
.onet.pl...

1. Data: 2000-03-10 10:30:57

Od: Ewa Pawelec <e...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziubek R. <r...@b...ch> wrote:
> to nie jest prawda!!!!
> czy roznego rodzaju orzechy i wszelkie warzywa sa drogie
> to bzdury!!!! wcale nie jest tak

Jesteś rzeczywiście ze Szwajcarii? To może zamknij japę na temat cen,
co? I nie wkurzaj ludzi.

EwaP, która w domu na ukochane orzechy laskowe pozwala sobie raz na rruski
rok

--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-03-10 13:04:53

Temat: Odp: Zdrowa zywnosc !!! cos wiecej na ten temat??
Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziubek R. <r...@b...ch> w wiadomości do grup

> ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE!!!
> dlaczego jeszcze nie ma takiej grupy?????

O! a na pl.rec.kuchnia są jakieś niezdrowe przepisy???

1. Data: 2000-03-12 18:59:09

Od: "Adam" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Choć zdrowie nie jest wszystkim to bez ZDROWIA wszystko jest niczym.To ile
kosztuje nasze zdrowie.Adam

1. Data: 2000-03-16 07:32:41

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś rzeczywiście ze Szwajcarii? To może zamknij japę na temat cen,
> co? I nie wkurzaj ludzi.

Ej, człowiek abstrahuje od puktu odniesienia a ty zaraz takie nerwy :)))
Nie zna cen.......... Ja co prawda na laskowe sobie pozwalam częściej, ale
już brazylijskie czy amerykańskie orzechy to gorsza sprawa.......... Poza
tym - czy zdrowe odżywianie=orzechy ???? :)))

podziękowania dla Magdaleny Bassett
Dziad
Sodka
Przepis na beff ala strogonow poszukiwany!!!!!
Sos do spaghetti - prosba