Zdumiewające za co można oddać życie lub zabijać.

11. Data: 2012-07-02 11:05:36

Temat: Re: Zdumiewające za co można oddać życie lub zabijać.
Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 23:12, Jaroslaw Sakowski <j...@b...loc> wrote:

> A co ma net z ewolucja?

Wszystko ma ze wszystkim.

12. Data: 2012-07-02 11:09:02

Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 23:23, Voyager <r...@g...com> wrote:

> Wszystkie definicje kultury i projekty naukowe są bardziej zwiewne niż
> ci się wydaje.

Nic nie jest zwiewne. Kultura to organizacja, trzeba najpierw znać
teorię organizacji i zarządzania i teorię gier, wtedy wszystko jest
bardzo konkretne.

Podejście humanistyczne jest ok, ale czasami, żeby coś zrozumieć
trzeba zbudować model matematyczny.

http://ecsmedia.pl/c/socjologia-ciala-b-iext4841589.
jpg

Nie czytałem jeszcze ... z braku czasu.

13. Data: 2012-08-26 05:47:07

Temat: Re: Zdumiewajace za co mozna oddac zycie lub zabijac.
Od: "^oo^ zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "neo" <d...@y...pl> napisal

> Wszystko ma ze wszystkim.

Kiedys zyl taki uczony radziecki,
który tak twierdzil. I ja sie tez z nim zgadzam.

^oo^ zagros

Maly Jurisic Park
/
Popieram.