Co robic co robic...

1. Data: 2012-06-21 10:21:36

Temat: Co robic co robic...
Od: "smuta " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zewszad spienione fale haosu informacyjnego
Ludzie zagubieni w najprostszych sprawach
Utrzymac wlasny zdrowy rozsadek juz trudno
Gdzie sie obrocic tam walka na ostro o byt
Gdzie azyl, gdzie lad, gdzie sens w tych czasach

2. Data: 2012-06-21 10:36:30

Temat: Re: Co robic co robic...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2012 10:21:36 +0000 (UTC), smuta napisał(a):

> Zewszad spienione fale haosu informacyjnego
> Ludzie zagubieni w najprostszych sprawach
> Utrzymac wlasny zdrowy rozsadek juz trudno
> Gdzie sie obrocic tam walka na ostro o byt
> Gdzie azyl, gdzie lad, gdzie sens w tych czasach

W słowniku...
--
XL

3. Data: 2012-06-21 10:57:53

Od: "sru " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> W słowniku...

wyphaj sie sianem...wiejska dziewojo...za taka gadke

4. Data: 2012-06-21 10:58:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2012 10:57:53 +0000 (UTC), sru napisał(a):

> wyphaj sie sianem...wiejska dziewojo...za taka gadke

Nic dziwnego, że jestes zagubiony.
--
XL

5. Data: 2012-06-21 11:11:37

Od: "bleee" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Nic dziwnego, że jestes zagubiony.

Jesli nie masz nic wiecej do zaproponowania poza pustoslowiem to zamilcz
lepiej. Chyba ze nie potrafisz...

6. Data: 2012-06-21 11:14:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-21 12:21, smuta pisze:
> Zewszad spienione fale haosu informacyjnego
> Ludzie zagubieni w najprostszych sprawach
> Utrzymac wlasny zdrowy rozsadek juz trudno
> Gdzie sie obrocic tam walka na ostro o byt
> Gdzie azyl, gdzie lad, gdzie sens w tych czasach

Sensu szukaj w sobie i jak najbliżej siebie, a nie u innych i w szumie
informacyjnym.

Ewa

7. Data: 2012-06-21 11:49:33

Od: "aaaa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> Sensu szukaj w sobie i jak najbliżej siebie, a nie u innych i w szumie
> informacyjnym.

Nikt nie jest samotna wyspa. Spokoj wewnetrzny jest wypadkowa rownowagi
wlasnej i wplywow z zewnatrz. A chocby i sie sens w sobie odnalazlo,
najblizsi szaleja i cierpia tak czy tak. Coraz mniej z nimi kontaktu. Zal
nie tylko -szczegolnie- ich ale i reszty....to boooli. Pieprzona empatia!
Mozna zabawic sie w budde, tyle ze to nie uciszy burzy i nie ukroci
cierpienia wielu. I jak tu byc z soba w zgodzie? Wbrew wszystkiemu?!
I po co? Dla swietego spokoju? Przeciez to ucieczka...w siebie...od
rzeczywistosci...

8. Data: 2012-06-21 17:32:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaaa" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> cierpienia wielu. I jak tu byc z soba w zgodzie? Wbrew wszystkiemu?!
> I po co? Dla swietego spokoju? Przeciez to ucieczka...w siebie...od
empatia nie może być pieprzona

kiwiko

9. Data: 2012-06-21 19:45:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-21 13:49, aaaa pisze:

> Nikt nie jest samotna wyspa. Spokoj wewnetrzny jest wypadkowa rownowagi
> wlasnej i wplywow z zewnatrz. A chocby i sie sens w sobie odnalazlo,
> najblizsi szaleja i cierpia tak czy tak. Coraz mniej z nimi kontaktu.

Co to konkretnie znaczy? Jak to rozumieć? Że cierpisz, ponieważ inni
(Twoi najbliżsi) cierpią?
Jaki jest powód tego cierpienia?

> Zal
> nie tylko -szczegolnie- ich ale i reszty....to boooli. Pieprzona empatia!
> Mozna zabawic sie w budde, tyle ze to nie uciszy burzy i nie ukroci
> cierpienia wielu.

Po co ukracać cierpienia wielu? Nie lepiej/łatwiej spróbować ukrócić
najpierw swoje cierpienie?

> I jak tu byc z soba w zgodzie? Wbrew wszystkiemu?!
> I po co? Dla swietego spokoju?

Dla siebie, a pośrednio dla innych. Szczęśliwy/zgodny sam ze sobą
potrafi dać szczęście innym.

> Przeciez to ucieczka...w siebie...od
> rzeczywistosci...

Nie. Wręcz przeciwnie.

Przeczytałam wczoraj w "Charakterach" o rolach (było ich 8 opisanych), w
jakie wchodzą ludzie, może Cię zainteresuje:

dzięki niemu może uchylić się od odpowiedzialności. Komunikuje (nie
wprost) innym: niczego nie mogę zmienić, bo nie mam na nic wpływu, za
nic nie odpowiadam. Osoba w roli ofiary zbija każdy argument, by coś
zmienić w swoim życiu, odpowiadając "tak, ale...", czyli udowadnia, że
na jej cierpienie nie ma rady. Latami tkwi w stagnacji i cierpieniu.<<

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2012-06-21 20:25:28

Od: "czy.to.wazne" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoim życiu, odpowiadając "tak, ale...", czyli udowadnia, że na jej
> cierpienie nie ma rady. Latami tkwi w stagnacji i cierpieniu.<<

wiesz dla kiepskiego to chyba nie rola
z Charakterów ale - raczej - z Dziadów

np. coś w stylu :
<<
Nazywam się Milijon - bo za milijony
Kocham i cierpię katusze.
Patrzę na ojczyznę biedną,
Jak syn na ojca wplecionego w koło;
Czuję całego cierpienia narodu

Zdumiewające za co można oddać życie lub zabijać.
Maly Jurisic Park
/
Popieram.
co to "uczucia religijne"?