Ze'' zmorą ''jeszcze gorzej!

11. Data: 2009-05-06 11:04:47

Temat: Re: Ze'' zmor? ''jeszcze gorzej!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:632784cf-40aa-45c2-9e9e-42356bc92409@s21g2000vb
b.googlegroups.com...

Jestem Polakiem i Obywatelem, mam więc naruralne prawo do wypowiadania
swoich opinii, co więcej - prawo i obowiązek do działania na rzecz mojej
ojczyzny.
Nie jestem przepełniony nienawiścią - tak tylko parchy reagują. Ja, gdy
zajdzie potrzeba, będę niszczył wrogów Polski, w kazdy dostepny a skuteczny
sposób.
Najprostszy i nie wymagający rozlewu krwi to wyekspediować ich za granicę -
mają swoją ojczyznę niech w niej żyją i pracują. To taki rozwód z rozsądku.

12. Data: 2009-05-06 14:42:51

Temat: Re: Ze'' zmorą ''jeszcze gorzej!
Od: killer-of-god <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze::

> Ciekawe, dlaczego mnie ktoś nie nazwie gejem? Bo nim nie jestem! A
> gdybym jednak był? Też nikt by nie wiedział. Po czym ludzie poznają pedała?
> Czy tylko po zachowaniu, gestach itp., czy też on sam manifestuje swoje
> zboczenie?
> Czy czułby się obrażony o posądzenie bycia normalnym?

________
Witam:
Zgadzam się z tobą. Geje są postrzegani, jako zagrożenie nie tylko dla
tego, że są inni, bo to normalne, ale też dla tego, że często obnoszą
się ze swoją orientacją sexualną. Ja osobiście znałem na studiach jedną
osobę homosexualną, i widać to było po niej od początku, też specjalnie
nie była lubiana, ale to wynikało raczej z jej sposobu bycia. Gość ten
odszedł po pierwszym semestrze, więc nie miałem okazji poznać go na tyle
by wypowiadać jakiekolwiek sądy, tym nie mniej, kiedy obserwuję to, co
dzieje się w mediach a konkretnie jak te osoby demonstrują swoje
problemy, to robi mi się nie dobrze. Promocja homosexualizmu? Hm... Może
lepiej warto mówić o tym, że takie zjawisko występuje, ale nie
koniecznie wmawiać społeczeństwu, że to jest dobre? Ja nie mam nic do
tych ludzi, i pewnie są oni jakoś potrzebni, nie chcę w to wnikać, bo
nie jestem biologiem, ale sądzę, że sami są sobie winni, budując swój
wizerunek w taki sposób. Rozumiem, że żyjemy w cywilizowanym świecie, że
w europie i w USA wymyślono coś takiego, jak prawa człowieka itd., ale
czy obnoszenie się ze swoją chorobą, (bo większość tak to postrzega), w
taki, a nie inny sposób, co chwila akcentując problemy mające miejsce od
czasu do czasu, sporadycznie, jest normalne? W ten sposób dojdziemy do
jakiegoś apsurdu.
,,Patrzcie ludzie! Ja mam schizofrenię, albo urojenia, wydaje mi się, że
ktoś mnie zaraz zastrzeli, to na wszelki wypadek zacznę pierwszy. To w
takim razie, w ramach przestrzegania praw człowieka, zamknijmy wszystkie
szpitale psychiatryczne, bo to, że jestem hory to nie prawda, to
wymyślili ludzie nietolerancyjni, a ja mam wyjątkowe zdolności", czy coś
w ten deseń. Ja napewno nie krzyknę pedał do gazu, ale pod warunkiem, że
nie będzie sam prowokował, a mnie akurat trudno sprowokować od tej
strony. Osobiście ta cała dyskusja wokół chomosexualistów mnie trochę
śmieszy. Tyle mamy innych problemów związanych np. z osobami
niepełnosprawnymi, które teraz tracą pracę w sposób masowy, albo
dotyczących innych aspektów ich funkcjonowania gdzie są legalnie, przez
państwo upośledzani społecznie, a tutaj tego rodzaju dyskusje.
Homosexualiści w brew pozorom mogą normalnie funkcjonować i funkcjonują
w społeczeństwie, niepełnosprawni nie zawsze, a wszystko to z winy
państwa, które tworzy dla nich legalne getta. Myślę, że to są prawdziwe
problemy, a nie jakieś nie częste przypadki, które są inspirowane przez
lpr czy tym podobne organizacje, po to by znowu zrobić trochę szumu...
.

--
Hubert Meyer
pgpkey:

13. Data: 2009-05-06 15:02:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

killer-of-god napisał(a):

> [...]
> problemy, a nie jakieś nie częste przypadki, które są inspirowane przez
> lpr czy tym podobne organizacje, po to by znowu zrobić trochę szumu...

Zaśmierdziało mi tu chorym psychicznie katolem,więc proponuje nie
prowakować i się publicznie nie odzywać,bo po co masz pokazywać swoje
urojenia i je tutaj promować?Zamknij mordę i sieć w chałupie.Nie
promować mi tu choroby i obnosić się z nią.

14. Data: 2009-05-06 15:30:54

Od: killer-of-god <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urojenia i je tutaj promować?Zamknij mordę i sieć w chałupie.Nie
> promować mi tu choroby i obnosić się z nią.
_________
Może krakersa?

15. Data: 2009-05-06 15:36:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

killer-of-god napisał(a):
> _________
> Mo�e krakersa?

odegrałem to co napisałeś.

16. Data: 2009-05-06 16:14:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "killer-of-god" <p...@g...com> napisał w wiadomości

Tu wcale nie chodzi o równość względem prawa, ale o prawa, których
większość nie ma i nie godzi się na "nadprawność" małych grup, które wcale
elitami nie mogą być w społeczeństwie demokratycznym. Dotyczy to także
mniejszości narodowych czy grup religijnych.

17. Data: 2009-05-06 16:15:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...

killer-of-god napisał(a):
> _________
> Mo�e krakersa?

odegrałem to co napisałeś.

Herbatki do herbatnika?

18. Data: 2009-05-06 16:31:54

Temat: Re: Ze'' zmorďż˝ ''jeszcze gorzej!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
p.googlegroups.com...

> killer-of-god napisa?(a):
> swoje
>
> odegra?em to co napisa?e?.
>
> Herbatki do herbatnika?

o może chorą mordę o ścianę i z niknie nienawiść?
Paradoks polega na tym ,że homofobie można rozpowszechniać,a jest to
choroba.
Ale normalność nie ma prawa chodzić po ulicach.
Tak więc demokracja dla ciebie polega na tym ,aby normalnych
prześladować,a chorobę rozpowszechniać.
Czyli cały czas sprawdza się to ,że dół ,którego jesteś reprezętantem
jak zwykle źle pojmuje demokracje,bo wolność miała służyć do
budowania,a nie zagryzania.
W taki sposób bandyci chodzą po wolności,a uczciwym utrudnia się
życie.

19. Data: 2009-05-06 16:48:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

killer-of-god napisał(a):

> [...]
> problemy, a nie jakieś nie częste przypadki, które są inspirowane przez
> lpr czy tym podobne organizacje, po to by znowu zrobić trochę szumu...

Wiadomości - Gazeta.pl
Rasizm - eskalacja

Bandyci z osiedla Leśna Dolina uwzięli się na czarnoskórego Francuza.
We wtorek wieczorem Legre Karamoko został zaatakowany po raz drugi

20,Rasizm___eskalacja.html?utm_source=Nlt&utm_medium
=Nlt&utm_campaign=856991
--------------------
Absurd homofobi polega na tym,że ta fobia jest przeskakująca,dlaczego
popierasz bandytyzm?

20. Data: 2009-05-06 17:10:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "killer-of-god" <p...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
>
> Tu wcale nie chodzi o r?wno?? wzgl?dem prawa, ale o prawa, kt?rych
> wi?kszo?? nie ma i nie godzi si? na "nadprawno??" ma?ych grup, kt?re wcale
> elitami nie mog? by? w spo?ecze?stwie demokratycznym. Dotyczy to tak?e
> mniejszo?ci narodowych czy grup religijnych.

Zwróć uwagę na to,że bandyci którzy tłuką tego czarnego.Tak samo się
tłumaczą jak ty,czyli jak ktoś zareaguje aby zapobiec łamaniu zwykłych
praw,to wymyślają,że ktoś ma przywileje.
Do takiej grupy społecznej się zaliczasz ,czyli do marginesu
społecznego.

20,Rasizm___eskalacja.html?utm_source=Nlt&utm_medium
=Nlt&utm_campaign=856991

Wirus pochodzenia środkowo-europejskiego.
Jarkacz zachęca do poparcia PO :)))
ROTFLIK wieczoru :)
Czy spotkaliście w swoim życiu osoby z innego czasu ?
TestyPolicyjne.pl ----Multiselekt --WOS--Psycholog--Wywiad Zorganizowany