Re: Zęby - ubytki klinowe - skąd to się bierze?

Data: 2004-02-13 11:28:51
Temat: Re: Zęby - ubytki klinowe - skąd to się bierze?
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl>

Użytkownik "ela" <w...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Co do pochodzenia ubytków klinowych - mój rodzinny stomatolog podejrzewa
> nadmiernie stresujący tryb zycia za ich przyczynę.

Od jednego z dentystów także słyszałem taką opinię.
Może nie ma konkretnej przyczyny, ale cały szereg czynników, tak jak np. w
powieści Stanisława Lema "Katar" :)

Jak na razie faworyci to kwaśne soki owocowe oraz pokarmy powodujące
powstawanie kwasów no i może nie stres, bo ten jest potrzebny do
prawidłowego funkcjonowania, ale depresje czy coś w tym stylu. Co do mycia
jakoś nie jestem przekonany.

> Plamy są przebarwieniami od herbaty i kawy, a jesli ktos pali papierosy to
> również od nich.

Kawę i herbatę pijałem mało, a teraz już nie pijam ich wcale, natomiast
papierosów nigdy nie używałem.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl